Hallo ik heb een vraag
Ik heb een vriendin we hebbe al 2 jaar zei is 16 en ik 17 ik ben er vorig jaa achtergekomen dat ze mishandeld word dat heb ik met haar vrienddinnen toen opgelost ze ging weg bij dr ma nu woont ze dus bij dr pa en daar gebeurt hetzelfde zij moet van haar vader gaan koken voor hem ze moet alles doen zelfs poepschoonmaken dat op de wc bril zit van haar broertje en nu wilt ze trug naar dr ma omdat ze een goede band hebbe weer.
Haar vader heeft ook vrienden en die vertrouw ik niet want ze zijn allemaal alleen staande mannen en willen seks en ze peaten dan over haaar ze word gepest door der broertje die scheld dr uit met kanker en hoer
Ik weet niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan want k zeg wel eens tege haar dat ze naar de kindertelefoon moet of andere mensen die dr kunnen helpen maar dat wilt/durft ze niet ofs ze wil dr ouders geen pijn doen zegt ze
en k vind het vervelend want ja k weet niet wat ik moet doen en ik hoop dat jullie miss wel weten wat ik kan doen en miss zitten jullie wel indezelfde situatie
Kunnen jullie mischien vertelle hoe ik kan helpen en als jullie etzelfde hebbe wat jullie hebbe gedaaan ?