Vraag

weet niet wat ik moet doen

  • 6 April 2021
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik  heb een vraag 

 

Ik heb een vriendin we hebbe al 2 jaar zei is 16 en ik 17  ik ben er vorig jaa achtergekomen dat ze mishandeld word dat heb ik met haar vrienddinnen toen opgelost ze ging weg bij dr ma  nu woont ze dus bij dr pa en daar gebeurt hetzelfde zij moet van haar vader gaan koken voor hem ze moet alles doen zelfs poepschoonmaken dat op de wc bril zit van haar broertje  en nu wilt ze trug naar dr ma omdat ze een goede band hebbe weer.   

Haar  vader heeft ook vrienden en die vertrouw ik niet want ze zijn allemaal alleen staande mannen en willen seks  en ze peaten dan over haaar ze word gepest door der broertje die scheld dr uit met kanker en hoer 

 

Ik weet niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan  want k zeg wel eens tege haar dat ze  naar de kindertelefoon moet of andere mensen die dr kunnen helpen maar dat wilt/durft ze niet ofs ze wil dr ouders geen pijn doen zegt ze    

en k vind het vervelend want ja k weet niet wat ik moet doen en ik hoop dat jullie miss wel weten wat ik kan doen en miss zitten jullie wel indezelfde situatie 

 

Kunnen jullie mischien vertelle hoe ik kan helpen en als jullie etzelfde hebbe wat jullie hebbe gedaaan ?


5 reacties

Reputatie 2
Badge +2

zozo, dit klinkt heel heftig, ik zou haar toch aanraden om naar de kindertelefoon of te chatten, want je kan ook chatten, mijn vriendin heeft ook problemen, ze snijd zichzelf. en ik heb haar aangeraden om toch eens met de kindertelefoon te gaan chatten en dat gaan we samen doen, ik zit er bij en zij chat en dat gaan we morgen doen dus hopelijk komt daar iets uit, wat jou betreft ik zou het er zeker met je vriendin er over hebben of het een slim idee is om naar de kindertelefoon te gaan want dit is waar het voor in ontwikkeld. en dan eens te kijken of ze durft te chatten (dan kan met een leeftijd genoot van 16 tm 18 of van iemand die volwassen is) en dan eens te kijken of ze al typend wel makkelijker uit haar woorden durft te komen, suc6 man en voor je vriendin

-Onnodige quote verwijderd-

Ja oke bedankt maar sldat hebben we al een keer gebrobeerd en dat wou ze liever niet alsnog bedankt voor de reactie en succes morgen

Reputatie 2
Badge +2

-Onnodige quote verwijderd-

dankjewel, jij ook nog suc6

Reputatie 1
Badge

Hey,

Wat vervelend om te horen. Omdat je zei dat het je vriendin is denk ik dat ze je wel vertrouwd. Probeer dan ook met haar te praten als je het gevoel heb dat het weer slechter gaat. Luister dan ook zeker goed naar haar. Jij zou ook kunnen bellen met de kindertelefoon. Want ik kan best begrijpen dat het best heftig voor jou kan zijn om het te horen. Je kan ook kijken of je misschien een keer met haar kan afspreken en dan samen bellen.

 

Groetjes HenkDePannenKoekenPlant

Reputatie 2
Badge +2

Hey,

Wat vervelend om te horen. Omdat je zei dat het je vriendin is denk ik dat ze je wel vertrouwd. Probeer dan ook met haar te praten als je het gevoel heb dat het weer slechter gaat. Luister dan ook zeker goed naar haar. Jij zou ook kunnen bellen met de kindertelefoon. Want ik kan best begrijpen dat het best heftig voor jou kan zijn om het te horen. Je kan ook kijken of je misschien een keer met haar kan afspreken en dan samen bellen.

 

Groetjes HenkDePannenKoekenPlant

Hey,

Wat vervelend om te horen. Omdat je zei dat het je vriendin is denk ik dat ze je wel vertrouwd. Probeer dan ook met haar te praten als je het gevoel heb dat het weer slechter gaat. Luister dan ook zeker goed naar haar. Jij zou ook kunnen bellen met de kindertelefoon. Want ik kan best begrijpen dat het best heftig voor jou kan zijn om het te horen. Je kan ook kijken of je misschien een keer met haar kan afspreken en dan samen bellen.

 

Groetjes HenkDePannenKoekenPlant

We spreken regelmatig af en bij mij eet ze gewoon ze vertrouwd me maar het gaat er om dat ze niet een band opbouwt met mn ouders, maar thx voor de tip ga ik eens proberen

Reageer