Vraag

weet iemand iets leuks als kado

  • 24 October 2020
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Badge

Hey ik vier dus Sinterklaas met mijn opa en oma maar ik weet echt niks wat ik kan halen. Als ik in speelgoed boeken kijk zijn er alleen maar dingen voor jonge kinderen en ik ben 13 :\. Ik heb totaal geen hobbies dus ik weet echt niks.. weet iemand iets leuks want ik weet echt niks...


3 reacties

hey :) 
ik heb dit ook gehad. ik dacht dat ik de enige was. uiteindelijk heb ik toen aan mijn vrienden gevraagd wat ze mij als kado zouden krijgen. maar wat je ook kan doen is rondkijken in winkels die geen speelgoedwinkels zijn. misschien wordt je wel helemaal verliefd op een handgemaakt beursje in een antiekwinkel ofzo 
ik hoop dat dit helpt je op iedeen te brengen.

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Je kan hobbies gaan uitproberen en zo iets vinden. Misschien is lezen wel helemaal jouw ding! Of hou je meer van actief buiten zijn en is voetbal meer iets voor jou? Probeer gewoon hobbies uit en ik denk dat je dan wel iets vindt :)

Om je een beetje op weg te helpen heb ik een aantal hobbies op een rijtje gezet. 

1. Koken. Er bestaan een hele hoop simpele recepten waar je mee kan beginnen zoals bijvoorbeeld tomatensoep. Als je koken/bakken leuk vindt kan je vragen om een kookschort of een aantal goede messen of zo.

2. Lezen. Je kan een hele hoop verschillende genres uitproberen zoals fantasyboeken of waargebeurde verhalen. Ik vind de boeken van Roald Dahl wel heel leuk. Misschien is dat iets om mee te beginnen.

3. Skateboarden. Hou je meer van buiten zijn? Misschien is een skateboard dan iets voor jou.

4. Schaken. Je kan om een schaakbord vragen en aan je opa/oma vragen of ze je willen leren schaken. Doe je ook meteen iets leuks met ze.

5. {Kunst} schaatsen. Je kan om een paar schaatsen vragen en dan gaan kijken of er een schaatsbaan bij jou in de buurt is.

6. Yoga. Je kan om zo'n yogamat vragen en dan van die yoga oefeningen opzoeken op youtube als je dat leuk lijkt.

7. Zingen of een instrument bespelen. Je kan bijvoorbeeld vragen om zangles of een instrument zoals een gitaar of {dwars}fluit

8. Dansen. Je kan om dansles vragen of een balletpak als je dat leuk lijkt.

Je kan ook gewoon om nieuwe kleren of schoenen vragen. Of als je van een bepaalde film/serie houdt kan je vragen of je daar bijvoorbeeld merch of kleren van mag.

Ik hoop dat ik geholpen heb!

XOXO 

 ~BreezyOcean

Heyo,

Wij vieren nooit sinterklaas ofzo iets. Maar ik heb dit wel vaak met me verjaardag. Dan zit ik echt te denken wat is nou cool om te vragen. Ik ben een gamer, maar om nou te vragen om games die al iets van €59,99 kosten.. dat is ook geen succes.

Uiteindelijk heb ik gewoon gekeken op MediaMarkt, Bol.com, Intratuin naar van alles en nog wat. Schilderijen,  of radio's,  of huisdecoratie, etc. En zo kwam ik dan wel op dingen waarvan ik dacht dat lijkt me wel leuk om te hebben. 

Ik denk dat als we met ons 5en dit jaar sinterklaas vieren dat ik wel iets met kerst zou vragen. Ik ben namelijk gek op kerst en ik wordt al blij van een mooie kerstbal haha. Of een kersthuisje, of kerstboompje, kerstversiering.  Dat soort dingen lijken mij wel leuk.

See ya!

Jixx.

Reageer