Skip to main content
Vraag

Weekend vragenlijst

• October 10, 2025
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Jaaaaa tis weer vrijdag! Het weekend staat voor de deur. Tijd voor een leuk vragenlijstje dus.

xx liefs Wolf 🐺

1. Wat is het eerste waar je aan denkt als je denkt aan vrijdag?

2. Wat doe je meestal op een vrijdagavond?

3. Wat eet je meestal op vrijdagavond? Is het iets speciaals?

4. Wat is het beste wat je ooit op een vrijdag hebt gedaan?

5. Hoe laat ga je meestal naar bed op een vrijdag?

6. Ben je opgelucht dat het weekend is of juist verdrietig dat de week voorbij is?

7. Heb je een favoriete activiteit of hobby die je altijd in het weekend doet?

8. Heb je een favoriete plek waar je graag naartoe gaat in het weekend?

9. Doe je dingen voor school in het weekend, of probeer je dat te vermijden?

10. Wat is je ideale manier om je zondag door te brengen?

11. Is er iets wat je altijd in het weekend doet om te ontspannen?

12. Wat is het leukste dat je ooit in het weekend hebt gedaan?

13. Wat eten jullie vaak in het weekend?

14. Hoe laat sta je meestal op in het weekend?

15. Heb je plannen voor dit weekend?

5 reacties

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 10, 2025
  1. Wat is het eerste waar je aan denkt als je denkt aan vrijdag? Weekend!!

2. Wat doe je meestal op een vrijdagavond? Met vrienden afspreken tot laat 

3. Wat eet je meestal op vrijdagavond? Is het iets speciaals? Chips 

4. Wat is het beste wat je ooit op een vrijdag hebt gedaan? Leuke date gehad 

5. Hoe laat ga je meestal naar bed op een vrijdag? Altijd wel in de nacht 

6. Ben je opgelucht dat het weekend is of juist verdrietig dat de week voorbij is? Opgelucht 

7. Heb je een favoriete activiteit of hobby die je altijd in het weekend doet? Voetbal

8. Heb je een favoriete plek waar je graag naartoe gaat in het weekend? Niet echt 

9. Doe je dingen voor school in het weekend, of probeer je dat te vermijden? Vermijden 

10. Wat is je ideale manier om je zondag door te brengen? Met vrienden afspreken 

11. Is er iets wat je altijd in het weekend doet om te ontspannen? Uitslapen  

12. Wat is het leukste dat je ooit in het weekend hebt gedaan? Naar Disneyland 

13. Wat eten jullie vaak in het weekend? Patat of pizza 

14. Hoe laat sta je meestal op in het weekend? 11 uur ofzo 

15. Heb je plannen voor dit weekend? Nee helaas nog niet 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 10, 2025

Jaaaaa tis weer vrijdag! Het weekend staat voor de deur. Tijd voor een leuk vragenlijstje dus.

xx liefs Wolf 🐺

1. Wat is het eerste waar je aan denkt als je denkt aan vrijdag? Morgen scouts! 

2. Wat doe je meestal op een vrijdagavond? Afwisselend bij mijn meisje zijn of zij bij mij (breng haar altijd 22:00  terug hoor).

3. Wat eet je meestal op vrijdagavond? Is het iets speciaals? Nee gewoon wat we willen. Bijvoorbeeld macaroni. 

4. Wat is het beste wat je ooit op een vrijdag hebt gedaan?   Samen alleen thuis zijn 🥰

5. Hoe laat ga je meestal naar bed op een vrijdag? 22:45.

6. Ben je opgelucht dat het weekend is of juist verdrietig dat de week voorbij is? Nee heerlijk. 

7. Heb je een favoriete activiteit of hobby die je altijd in het weekend doet? Scouts en voetbal ⚽ 

8. Heb je een favoriete plek waar je graag naartoe gaat in het weekend? Scouting en mijn sportvereniging.

9. Doe je dingen voor school in het weekend, of probeer je dat te vermijden? Moet soms wel. Maar dat doe ik eerst. 

10. Wat is je ideale manier om je zondag door te brengen? Sporten en chillen met vrienden/innen en mn lief 

11. Is er iets wat je altijd in het weekend doet om te ontspannen? Hardlopen 

12. Wat is het leukste dat je ooit in het weekend hebt gedaan? Op kort kamp met scouting 

13. Wat eten jullie vaak in het weekend?  Rijstgerechten vaak 

14. Hoe laat sta je meestal op in het weekend?  08:00

15. Heb je plannen voor dit weekend?  Zeker! Naast scouts en voetbal wil ik nog schoenen en een driekwart broek shoppen. 

Liefs,Tover xxx 😘

• October 11, 2025
  1. Wat is het eerste waar je aan denkt als je denkt aan vrijdag? BIJNA WEEKEND en normaal gesproken dan morgen een wedstrijd maar voorlopig even niet

2. Wat doe je meestal op een vrijdagavond? Relaxen en lekker met z’n alle op de bank voor de tv

3. Wat eet je meestal op vrijdagavond? Is het iets speciaals? Niks speciaals soms frietjes 

4. Wat is het beste wat je ooit op een vrijdag hebt gedaan? Als iemand van m’n vrienden alleen is gaan we daarheen of zij bij mij

5. Hoe laat ga je meestal naar bed op een vrijdag? Geen vaste bedtijd maar meestal rond 22:30

6. Ben je opgelucht dat het weekend is of juist verdrietig dat de week voorbij is? Blij dan kan ik met vrienden afspreken 

7. Heb je een favoriete activiteit of hobby die je altijd in het weekend doet? Ik doe graag sportvissen en andere sporten maar nu helaas even niet

8. Heb je een favoriete plek waar je graag naartoe gaat in het weekend? Meestal sportclub 

9. Doe je dingen voor school in het weekend, of probeer je dat te vermijden? Ik probeer dat meestal op vrijdag helemaal af te maken poleren na dan

10. Wat is je ideale manier om je zondag door te brengen? Chillen met vrienden of vriendin

11. Is er iets wat je altijd in het weekend doet om te ontspannen? Plontsen in het zwembad en/of de jacuzzi in

12. Wat is het leukste dat je ooit in het weekend hebt gedaan? Als het lekker weer is komen vaak vrienden naar mij en kunnen we naakt chillen en ravotten 

13. Wat eten jullie vaak in het weekend? M’n moeder kan zo lekker italiaans eten maken

14. Hoe laat sta je meestal op in het weekend? Meestal ben ik rond 6/6:30 wakker

15. Heb je plannen voor dit weekend? Vanmiddag komen m’n 2 beste vrienden langs en gaan we hier thuis zwemmen en jacuzzi in en voor de rest weet ik niet

Giraffe
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 11, 2025
  1. Wat is het eerste waar je aan denkt als je denkt aan vrijdag? Slapen en pizza

2. Wat doe je meestal op een vrijdagavond? Leren voor school… EN PIZZA

3. Wat eet je meestal op vrijdagavond? Is het iets speciaals? PIZZA

4. Wat is het beste wat je ooit op een vrijdag hebt gedaan? Toen het de vrijdag voor de vakantie was. 

5. Hoe laat ga je meestal naar bed op een vrijdag? Rond 23:00 omdat ik volgend ochtend paardrijden heb. 

6. Ben je opgelucht dat het weekend is of juist verdrietig dat de week voorbij is? Beetje van beide; ik moet veel leren en doen in het weekend en kan ook niet echt uitlsapen, ik vind het wel fijn dat ik niet bezig hoef te zijn met naar de lessen gaan though. 

7. Heb je een favoriete activiteit of hobby die je altijd in het weekend doet? Ik doe paardijden en hou van schilderen. 

8. Heb je een favoriete plek waar je graag naartoe gaat in het weekend? Mijn bed. 

9. Doe je dingen voor school in het weekend, of probeer je dat te vermijden? Ik moet wel. 

10. Wat is je ideale manier om je zondag door te brengen? Schilderen en uitslapen

11. Is er iets wat je altijd in het weekend doet om te ontspannen? Schilderen

12. Wat is het leukste dat je ooit in het weekend hebt gedaan? Mijn verjaardag vieren. Of kerst. 

13. Wat eten jullie vaak in het weekend? Staat niet vast. 

14. Hoe laat sta je meestal op in het weekend? Zaterdag: 07:45, Zondag 08:15

15. Heb je plannen voor dit weekend? Leren….. 

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 11, 2025
  1. Wat is het eerste waar je aan denkt als je denkt aan vrijdag? Geschiedenisles!!! (Ik hou van geschiedenis)

2. Wat doe je meestal op een vrijdagavond? Verschilt best meestal gewoon iets simpels voor mezelf.

3. Wat eet je meestal op vrijdagavond? Is het iets speciaals? Verschilt echt per keer.

4. Wat is het beste wat je ooit op een vrijdag hebt gedaan? Waarschijnlijk op vakantie gaan, een weekendje weg ofzo.

5. Hoe laat ga je meestal naar bed op een vrijdag? Ergens tussen 21:30 en 22:00

6. Ben je opgelucht dat het weekend is of juist verdrietig dat de week voorbij is? Opgelucht dat het weekend is.

7. Heb je een favoriete activiteit of hobby die je altijd in het weekend doet? Vrienden zien en gamen.

8. Heb je een favoriete plek waar je graag naartoe gaat in het weekend? Vrienden, soms musea ofzo.

9. Doe je dingen voor school in het weekend, of probeer je dat te vermijden? Soms, maar dat probeer ik echt te vermijden.

10. Wat is je ideale manier om je zondag door te brengen? Met vrienden (I know ik heb het al 1000 keer gezegd)

11. Is er iets wat je altijd in het weekend doet om te ontspannen? Vaak gamen ofzo.

12. Wat is het leukste dat je ooit in het weekend hebt gedaan? Waarschijnlijk opnieuw op vakantie

13. Wat eten jullie vaak in het weekend? Verschilt opnieuw echt per keer 

14. Hoe laat sta je meestal op in het weekend? 09:00?

15. Heb je plannen voor dit weekend? Mijn boek voor Nederlands uitlezen.