Vraag

Weduwe

  • 22 March 2018
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo! Mijn vader is 6 jaar overleden aan hersen kanker. Waardoor mijn moeder nu een weduwe is. Ongeveer een jaar geleden was ik mijn moeder haar laptop aan het gebruiken en ze laat altijd haar e-mails open staan. Ze kreeg dus een e-mail van Parship, voor een zogenaamd feest. Ik zei dit tegen mijn moeder, maar ze zei dat het een advertentie was. Ik geloofde hier niets van maar ik trok me er verder niets van aan. Maar ongeveer 2 weken geleden zat ik samen met haar op de bank. En was zij op de website van Parship want het stond bovenaan de pagina. Toen ik duidelijk maakte dat ik haar kant op keek, klikte ze het snel weg en deed alsof er niks aan de hand was. Toen ze samen met mij naar boven ging durfde ik het niet aan haar te vertellen maar dat deed ik wel. Ze werd helemaal emotioneel en soortvan boos. Dat ik haar dat geluk niet gunde. Op die avond was ze ook wel een beetje dronken. Maar toch ze gebruikt het nu nog steeds. HEEL VAAK, en ik zeg er nooit wat van. Mijn broertje weet het ook niet, maar ik weet niet hoe hij gaat reageren. Ik durf niet met mijn moeder te praten want ze laat me toch nooit uitpraten. Ik zat haar laatst nog stiekem af te luisteren met een vrienden van haar. Ze zei dat ze het vaker moet gebruiken. Ook zei ze dat ze iemand had gevonden. Ik hoorde het niet goed maar iets met dat hij 2 dochters had en dat hij net met pensioen was. Mijn moeder is 46!? Dan is iemand met pensioen best wel oud voor haar en ik wil geen stief vader of stief zussen. En al helemaal geen vreemde man die in MIJN huis rondloopt. Wat moet ik doen?

2 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Wat ik me afvraag: gun jij het je moeder? Gun jij je moeder een nieuwe liefde?

Want eerst dacht ik van ze gunt het haar moeder wel. Maar als ik dan het laatste stukje lees van ik wil geen stiefvader en ik wil niet dat hij in mijn huis rondloopt??? Het is niet jouw huis. Het is het huis van je moeder, maar oké.

Je kan altijd met je moeder erover praten. En als je slim bent zeg je het nog even niet tegen je broertje. Maar als jij het je moeder niet gunt, dan kun je net zo goed niet praten met haar.

Maar stel je gunt het haar wel, dan kan je dat tegen haar zeggen, van ma/ mama ik vind het niet erg dat je op zoek bent naar een nieuwe relatie. Ik denk dat je moeder dat wel fijn vind om te horen, ookal zou ze eerst wel zoiets hebben van hee dat gaat je niks aan.

Gr:Mr.S
Het is voor te stellen dat jouw moeder een nieuwe partner wenst , zeker nu haar kinderen steeds ouder worden.
Daarnaast hoeft iemand met pensioen niet per se zeer oud te zijn, want sommige mensen plannen hun leven zo dat ze jaren eerder al kunnen stoppen.

"En al helemaal geen vreemde man die in MIJN huis rondloopt. "
Nouja, als je hem leert kennen is het geen vreemde meer in je moeders huis.

Misschien dat je aan jouw moeder kunt vragen om iemand te zoeken die ook met kinderen om kan gaan.
Aangezien die persoon er zelf twee heeft neem ik aan van wel.

Reageer