Vraag

Wat vragen voor mijn 13e verjaardag

  • 26 October 2018
  • 2 reacties
  • 1193 Bekeken

Badge
Ik ben bijna jarig maar ik weet niet wat ik moet vragen aan famillie en vrienden, zelf vind ik geld nooit zo leuk mischien nog tips❤️❤️❤️

2 reacties

Heyy,
ik heb zelf een Pandora armband gekocht. Je kunt daar zelf je bedels aandoen en zo weet ik elk jaar iets om te vragen😁
Heyhey,
Doe je een sport? Misschien kun je daar iets voor vragen, bijvoorbeeld als je hockey doet een mooie nieuwe hockeystick oid.
Heb je verder hobby’s? Iets creatiefs, dan kun je daar iets voor vragen, en als je geen geld wilt misschien cadeaubonnen? Of een abonnement op bijv een tijdschrift?
Denk anders aan iets wat je evt nodig hebt. Nieuwe warme sloffen :’) ? Een powerbank? Dat soort ‘gadgets’ of iets in die richting.
Verder vind ik dingen voor mijn kamer altijd wel leuk. Plantjes, ik heb eens een lightbox gekregen met Kerst, dat soort dingen.
Verder heb ik altijd als tip; als je eens iets bedenkt wat je nodig hebt of wilt hebben, zet het in je notities op je telefoon of schrijf het op! Zelf vergeet ik dit meestal hahaha, maar als je er eens aan denkt is het wel handig.
Heb je hier misschien wat aan?
En alvast gefeliciteerd ( geen idee wanneer je jarig bent, misschien inmiddels al geweest? )
Greeetzz,
Suikerspinnn

Reageer