Vraag

Wat vraag ik voor mijn verjaardag? 🎁

  • 11 February 2021
  • 12 reacties
  • 314 Bekeken

Reputatie 7
Badge +19

Heyhoi!

Ik ben over minder dan een maand jarig. Dan word ik 14 jaar. Mijn moeder vraagt mij heel de tijd wat ik voor mijn verjaardag wil. Maar ik heb dus echt geen idee wat ik wil. Mijn moeder geeft rond de €100. Ze wil mij geen geld geven want dat vindt ze niet leuk (Is ook wel zo).

Ik heb al tegen haar gezegd dat ze het maar aan een goed doel moet geven. Dat vond ze lief maar wil ze niet. Ook aangezien ik vorig jaar ook al niks voor mijn verjaardag wilde.

Dus mijn vraag is nu: hebben jullie leuke ideeën wat ik voor mijn verjaardag kan vragen? Mogen ook gewoon kleine dingen zijn. Wat zou jij vragen?

 

joeeeeee👋


12 reacties

Ik heb dit ook altijd. Ik heb normaal geen idee wat ik wil. Je kan misschien een boek vragen ofzo, er zijn hele leuke series zoals dezedeze en deze. Verder had ik dit jaar een whiteboard, omdat ik die heel graag in mijn kamer wilde. verder kan je iets vragen van computer hardware of software. 

Reputatie 7
Badge +19

@ItzzJustme thanks voor je ideeën! Een whiteboard is trouwens vet handig, daar dacht ik laatst nog aan. Thx for reminding me👌

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Jaivy,

dat jij niets voor je verjaardag hoeft geeft aan dat je een gelukkig mens bent. Dat is een goed teken toch? 
Wat jij voor je verjaardag wilt weet ik natuurlijk ook niet. Er zijn wel een paar basisdingen die veel mensen vragen. Bijvoorbeeld dingen die je normaal zelf moet kopen, maar die je dan iets chiquer krijgt. Zo kan je kleren vragen, of schoolspullen. Of, weet ik veel, een supertoffe tandenborstel.

Je kan ook andere basic dingen vragen. Bijvoorbeeld een Donald Duck pocket, eten (zoals chocola), iets elektronisch als een muziekboxje of een koptelefoon ofzo. Tekenspullen, spullen voor de sport die je doet of het instrument wat je bespeelt.

Je kan natuurlijk ook altijd zeggen dat je wel een cadeaukaart wilt. Dan krijg je wel geld, maar eigenlijk niet. Zo vraag ik vaak boekenbonnen. 

Succes ermee he. En alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 2
Badge +1

je kan ook met je moeder gaan shoppen voor je verjaardag dat zij dan voor je betaald.

Of je kan een uitje vragen zoals een luxe spa dagje, pretpark met vriendinnen, naar de bios dat soort dingen. (gaat nu een beetje moeilijk)

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi Jaivy,

dat jij niets voor je verjaardag hoeft geeft aan dat je een gelukkig mens bent. Dat is een goed teken toch? 
Wat jij voor je verjaardag wilt weet ik natuurlijk ook niet. Er zijn wel een paar basisdingen die veel mensen vragen. Bijvoorbeeld dingen die je normaal zelf moet kopen, maar die je dan iets chiquer krijgt. Zo kan je kleren vragen, of schoolspullen. Of, weet ik veel, een supertoffe tandenborstel.

Je kan ook andere basic dingen vragen. Bijvoorbeeld een Donald Duck pocket, eten (zoals chocola), iets elektronisch als een muziekboxje of een koptelefoon ofzo. Tekenspullen, spullen voor de sport die je doet of het instrument wat je bespeelt.

Je kan natuurlijk ook altijd zeggen dat je wel een cadeaukaart wilt. Dan krijg je wel geld, maar eigenlijk niet. Zo vraag ik vaak boekenbonnen. 

Succes ermee he. En alvast gefeliciteerd met je verjaardag!
Groetjes,

Paardebloem

Thankssss!!!

Badge +1

Heyyyy,

Het ligt er net aan wat je leuk vindt.

Ik weet het ook niet en dat is best jammer.

Het liefst wil ik een boek, bal en een OV chipkaart.

Maar als je nou bijvoorbeeld een game hebt (ik noem maar wat) die je heel graag wil dan vraag je dat.

Anders kan je ook de boeken van de hongerspelen vragen of een abonnement op een tijdschrift bv. Donald Duck. Maar het is ook super leuk als je een boek wil. Als ik jou was zal ik dan een serie nemen bv. de hongerspelen. Daar heb je drie delen van: De hongerspelen, Vlammen en spotgaai. Anders kan je nog altijd een abonnement vragen op bv. Netflix, Dinsey+ of nog iets anders. 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt =))

Joeeee

Badge +1

Heeyyyyy,

Alvast gefeliciteerd😘

Houd je van playstation?

Miss een ps spel? 

Xxxx

Reputatie 7
Badge +19

Heey @S_sisi2254 ,

Thanks voor je idee! Ja ik heb wel een playstation dus in principe kan ik wel games vragen. Ik weet alleen niet welke hahaha. Ik heb eigenlijk al de games die iedereen heeft zoals: GTA V, Fifa, God of war, Call of Duty, Rocket League, etc. 

Iemand nog ideeën voor games die ik kan vragen? Ik heb nog 4 dagen haha 

Reputatie 3
Badge +3

misschien kun je voor je verjaardag een boek vragen voor je verjaardag maar het moet er wel een zijn die jij leuk vind. je daarvoor op dezen link klikken: 

 

De link is door De Kindertelefoon weggehaald, aangezien dit in strijd is met forumregel 8. a. Reclame maken is niet toegestaan.

Reputatie 3
Badge +3

je kunt het :sunglasses:!

Reputatie 3
Badge +3

misschien kun je dan maar voor gaan voor goedkopen boeken

 

Reputatie 7
Badge +15

Het boek kapot?! Van carry slee, echt een aanrader! 
 

een spel, ik vindt het spel ) bordspel dan wer) 

“ dixit “ heel leukt? Miss even kijken? 
 

l

een camera?

horloge?

abbenoment op tijdschift? 
 

Mij_Niet_Gezien 

ps. Ik zie ook wel dat dit opic, 3 jaar oud is ofzo, maar ook leuke iedeen voor anderen kinderen?

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer