Vraag

Wat vinden jullie van je ouders?

  • 24 December 2019
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen :)

Er is volgens mij nog geen topic hierover dus maak ik maar dit topic aangezien ik daar al een paar dagen naar benieuwd ben maar nog geen zin had om een topic aan te maken hierover maar hier komt mijn vraag, wat vinden jullie van je ouders? Ik vindt dat mijn moeder heel aardig is alleen ik ben er minder blij mee als ze loopt te zeiken over dingen.

-Dr8gon99


2 reacties

hey 

 

ik heb 4 ouders... 2 stief en 2 normale…

 

mijn stief vader en me moeder zijn gewoon verschrikkelijk. veder niks zinnigs over ze te zeggen. 

mijn stief moeder: ze was tot 4 maanden geleden bestond ze eigenlijk niet voor mij de was er nooit en wouw mij nooit zien. en sinds 4 maanden is ze best oke. ik kan haar af en toe totaal niet uit staan omdat ze doof en strond eigenwijs is maar opzich is ze wel oke.

me vader: ik heb geen worden voor hem. het is een hele lieve vader die alles voor mij over heeft. ik ben blij met hem en zou hem voor geen goud willen in ruilen! 

 

groetjes blue 

Uhh dubbel

 

Tuurkijk iedereen houd van ze ouders, ook al zeggen ze van niet; wnnr diegene doodgaat zullen ze anders denken (of er moet echt iets gebeure zijn als misbruik)

 

Maarja tuurlijk ga ik ff klagen over mijn ouders, ik vind het enorm jammer dat ze mijn keuzes niet respecteren en helaas het ook moeilijker maken om mij me ding te laten doen.

 

Verder zijn het wel 2 skatjes hoor

Reageer