Skip to main content
Vraag

Wat vinden jullie van deze profiel foto?

• August 1, 2025
  • 8 reacties
  • 164 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Wat vinden jullie van deze profiel foto?

Het is een wolf met de bi vlag op de achtergrond. Ik denk namelijk dat ik bi ben ook al weet ik dat niet zeker.

Ik hou van wolven. Het is mijn spirit animal. Ik heb namelijk SLE, of terwijl de ziekte of Lupus. En ik ben geadopteerd, en de wolf is de enigste dier die een mensenkind heeft opgevoed.

Ik wil dan later ook een wolf laten tattoeren. Maar ik mag niet eens een piercing, dus ik kan me niet bedenken hoe m'n ouders zouden reageren op ik die een tattoo wil. 

Hebben jullie een spirit animal of iets wat je begeleid in het leven?

8 reacties

• August 1, 2025

Allo ​@Wolf 

Ik vond het al een leuke wolf, maar nu ik weet wat het idee er achter is die nog mooier 😉

Na je 18 is het jou keus wat je met je lichaam doet, ze kunnen er dan veel van vinden. Maar jij bent de baas van je eigen lichaam. Ik zou gwn die wolf tatoeëren later 😉

dit gaat heel zweverig klinken denk ik, maar ik ben zelf al zins me geboorte gwn een olifant (niet letterlijk gelukkig) maar dat is voor mij altijd al me liefeling dier geweest. Mijn overgroot vader had vroeger iets me olifante, dus ergens is die bij me 😉 (heb ook nog steeds 2 olifante knuffels in me bed, neem ze ook altijd mee als ik ergens anders ga slapen 😅 voelt gwn vertrouwt) 

Hoop dat jou lupus je niet de das om doet 😇

Groetjes badeend 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • August 1, 2025

Hey ​@Badeend, misschien is dan de olifant wel jouw spirit animal. 🐘

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • August 1, 2025

Nou, leuke naam heb ik dan...😅 

Verder is je profielfoto heel leuk!

Groetjes Lupus 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

Super! Mooie pf.  Top dat het jouw zo aanspreekt, dat is altijd goed! Een gidsdier heb ik niet maar ik vind alle dieren een plek hebben, en katachtigen en walvissen vind ik het interessante. Liefs, Tover xxx

Cool_Fish147
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 2, 2025

Ik vind je profielfoto echt gwn supermooi! 🐺 Ik heb zelf niet echt een spirit animal, maar ik snap wel dat een wolf veel voor je betekent. En als jij later een tattoo wil, moet je dat gwn doen als het goed voelt. Luister goed naar die wolf in jou, die weet vast wat goed voor je is. 😉

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • September 16, 2025

Heyy wolf 

Ik weet niet watme spirit animal is maar me lievenlingsfier is panda maar sinds me geboorte heb ik al wat met koeien

Maar me profielfoto zijn 2handen die samen een hart vormen en dat heb ik gekozen omdat ik er voor iedereen wil zijn met heel me hart en 2 handen want we doen het samen  en niet alleen

Groetjes Myla

• October 12, 2025

leuke pf

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 13, 2025

Echt love jou pfp! Ik ben zelf ook bi, en het is echt mooi dat je je zo verbonden voelt met de wolf :)