Vraag

wat te vragen voor mijn 18de verjaardag

  • 14 December 2019
  • 6 reacties
  • 311 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hey

 

ik ben ongeveer over 20 dagen jarig... 

 

en ik kan helemaal niks bedenken om te vragen aan me vader. het hoeft niet perse en bepaalde prijs te hebben. het moet leuk zijn om te krijgen en ik moet er ook iets aan hebben.  

kleding heb ik genoeg... mijn kast is vol…

ik heb dit aan me vrieden gevraagt. ze verdelen het met z'n 3en. anders hadden ze dit jaar weer niks.  

iemand ideeën? 

 

groetjes blue 


6 reacties

Hallo Blue :)

Heb je al rijlessen, zo niet, dan kun je dat vragen aan je vader. Nieuwe telefoonhoesjes, boeken als je van lezen houdt, sieraden. Je kan ook vragen om een abonnement op een tijdschrift ofzo.

-Dr8gon99

hey 

 

lief dat je reageerd! 

maar mijn rijbewijs woord door mijn oma  betaald. 

telefoon hoesjes is op zich een leuk idee maar ik krijg al een eigen ontworpen met kerst. 

boeken en tijdschriften is niks voor mij ik ben dyslectisch 😊

sieraden is meestal mijn ding niet omdat het meestal voor meisjes is. maar dat armbandje wil ik voor een speciale renden. 

 

grietjes blue 

Je kan ook nog bijvoorbeeld een concertkaartje van je favoriete band vragen ofzo.

-Dr8gon99

misschien een teken set? stiften ofzo, ik weet niet of je daar van houd.

anders een of ander bedrag aan cadeau kaarten? dan kan je zelf later nog kiezen.. 

of een vraag of je op zijn kosten naar de bios mag (evt. met andere mensen/vrienden) of met hem ofzo iets. 

 

of een knuffel, dat werkt bij mij altijd  :)

 

hey

 

bedankt voor de suggesties maar ik heb net vandaag besloten wat ik wil hebben... 

ik heb gevraagd voor eventuele spullen die ik nodig heb als ik ga verhuizen... 

maar wel leuke ideeën! 

 

groetjes blue

Hallo Blue :)

Goed dat je alvast hebt besloten wat je wil hebben,  gefeliciteerd trouwens met je aanstaande 18de verjaardag over 14 dagen.

-Dr8gon99

Reageer