Vraag

Wat te doen?

  • 12 January 2020
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Heyy

 

Zolang als ik mij kan Herrineren word ik heel gauw heel erg zenuwwachtig en voel me dan heel kut. Het begon vroeger toen mijn moeder wegging. Zodra ik dan eenmaal in mijn hoofd had dat ze wel eens dood zou kunnen zijn door bijvoorbeeld een ongeluk (en dat soort dingen denk ik op de een of andere manier gauw) dan voel ik mij zo kut. Als ik haar dan niet kan bereiken moet ik huilen etc. Nou was ik zaterdag bij mijn opa, en na een hele leuke dag zaten we op de bank. Op een gegeven moment hoorde ik hem geluid maken in zijn slaap. Een beetje murwelen. Ik vond het een heel eng geluid en maakte hem wakker door te praten alsof ik niet wist dat hij sliep. De 2e keer zei ik dat ik in de schuur ging klussen en ik belde mijn moeder en vertelde een smoes dat ik me niet lekker voelde. Die kon me nog niet komen halen en toen vroeg ik aan mijn opa die op dat moment aan het afwassen was of hij me naar huis wilde brengen. Dit deed hij. Nu ben ik thuis en is hij al 2 dagen niet online geweest op whatsapp. Ik maak me nu al de hele tijd zorgen en kan het niet vergeten. Ik word hier zo gek van. Maar ik weet dat ik me veel te gauw zorgen maak... Wat moet ik doen? 


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Omg hij is online... Maar ik word zo gek van het feit dat ik me de hele tijd zo snel kut voel. Is daar iets aan te doen? 

Hee,

ik heb daar zelf eerst ook veel last mee gehad. Toen heeft mijn dokter mij cbd aangeraden. het werkt erg goed voor mij. misschien kan je dat proberen

Reageer