Hallo. Het spijt me, er is veel de laatste paar uren gebeurt en ik weet nog steeds niet wat ik moet doen. vannacht/ochtend (om 0:20-2:00) was er een grote ruzie uitgebroken tussen mijn moeder en ik. Ze trok and mijn shirt en haar op een straat om mij in de auto te krijgen, er waren wel voorbijgangers maar; een zei dat ik alleen mijn mond moest houden zelfs als ik om help aan het vragen was en de andere luisterde niet naar mijn kant van het verhaal en zei dat ik naar mijn moeder moest luisteren.
in de auto beledigd ze mij en scheldt ze me uit. we halen mijn zusje op van mijn oma. daar zegt mn oma dat we allebei rustig moeten zijn— maar wanneer we nu echt naar huis zitten te rijden stopt ze de auto twee keer om mij te slaan. ik verdedig mezelf an zeg duidelijk dat het zeld verdediging is— en ze reageert derop door te zeggen dat ze me echt iets zal geven om mij tegen te verdedigen.
we rijden naar de garage die onder onze appartement zit— en ze slaat mij voor mijn zusje. ze verteld mijn zusje om in de auto te blijven en trekt aan mijn haar, shirt en brengt mij tot mijn knieën terwijl ze op mijn rug zit en mijn gezicht zit te slaan.
ik ren weg wanneer ik kan, godszij dank is mijn buurmeisje er en heeft ze mij geholpen. ik bel de politie terwijl ze mij van mijn straat weg brengt. mijn vader had dit gezien en hij volgde ons
long story short— ik word niet geholpen. de politie luisterd naar de kant van mijn moeder en zeggen dat het uiteindelijk ging over een “bezorgde” moeder en haar rebelieuze kind. ik mag niet eens bij mijn buurmeisje blijven slapen
ik zit nu in de bibliotheek. ik gebruik de school festival om school als een excus om weg uit huis te gaan, want ik moet toch eenmaal eten kopen daarvoor.
dit is een heel lang verhaal geweest, en het spijt me daarvoor. maar ik kan nog steeds niet geloven hoe geen volwassen behalve een kennis en mijn nicht mij begrijpen. zelfs niet de politie.
ik zou graag willen horen of iemand wat advies heeft. mijn moeder is van plan om mijn elektronica te pakken en misschien wat erger.