Vraag

Wat moet ik doen met mijn ouders?

  • 4 October 2020
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Badge

Mijn vader noemt me nu telkens autistje als ik iets fout doe. Ik ben niet autistisch, maar toch zegt hij het altijd. Als ik de deur niet sluit, als ik mijn kamer niet opruim. Mijn vader wil me nu ook niet meer brengen naar school of me ophalen. Ik moet van hem maar lopend naar huis. Hij zegt dat ik niet luister. Hij gooide een vork naar me tijdens het eten. Ik weet niet meer wat ik hiermee moet doen want het gaat niet goed met mij mentaal, ik praat niet meer met mijn vader en kijk hem niet meer aan.

 

Dit is toch niet normaal? Wat moet ik doen?


4 reacties

Badge

Hey anoniem . girlx.

Ik snap dat dat vervelend is da ze je thuis de hele tijd autistje noemen .dat je vader een vork naar je toe gooiden is niet oké. brobeer met iemand die je vertrouwt over te praaten  en ik weet dat klinkt makelijker dan het is maar het zou wel echt kunne helpen. 

Ik hoop dat hier iets aan hebt.

Reputatie 1
Badge +1

Hé,

Ik snap heel erg dat dat naar is. Probeer aan je vader uit te leggen dat hij je heel erg kut laat voelen. Probeer inderdaad ook met je vrienden te praten zodat je dingen niet gaat opkroppen. Heb je nog broertjes of zusjes die misschien tegen hem zouden kunnen zeggen dat wat hij doet niet oké is? Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen.

<3

Badge

Hey anoniem.girlx. Ik heb mischien een tip voor je als je nou samen met je broertje of Zusje (als je die hebt en anders met je moeder of opa/oma,je juf/meester) samen tegen hem zegt dat wat hij doet niet oké is maakt dat mischien indruk op hem en stopt er mee 

Ps. Dit is echt heel kut voor je 

 

 

 

mijn vader is ongeveer hezelfde. ik ben nu gwn aan het wachten tot ik 18 ben maar als het echt niet meer kan, begin met bewijs te verzamelen (fotos van wonden door hem aangericht, audios, fotos, videos, etc.) zodat je hem kan aangeven bij de politie. veel geluk en je hebt mijn steun

Reageer