hoi, Ik ben een meisje van 12 die al mijn hele leven lang vaak in de problemen zit.Ik heb zo veel te vertellen dus laat ik maar vertellen wat mijn problemen zijn.Het begon gewoon bij een appje ik zat gewoon leuk met een jonge te praten, ik was toen 10 of 11 ofzo en ja ik weet het is best wel een jonge leeftijd. Daarna begon hij om naakt foto's\video's te vragen dus heb ik het gemaakt en gestuurd wat natuurlijk dom van me was. Na een tijdje begonnen we wat minder met elkaar te praten, en ik was natuurlijk blij dat hij me niet ging dreigen om die naakt foto's en video's op het internet zou plaatsen. Dus 2 jaar later begon ik met een goeie vriend te bellen middennacht. Hij vroeg of hij mocht inloggen op mijn snap acc want ik was toen mijn ww vergeten dus kon ik niet meer inloggen op mijn acc. Hij had geprobeerd een ww in te voeren en het lukte niet, dus heeft hij het 2x opnieuw gedaan en toen lukte het wel. Hij begon in mijn herinneringen te kijken en zag die naaktfoto's en video's van mij. Hij was getraumatiseerd. Hij begon die naaktfoto's naar mij te sturen en ik was helemaal in shock dat hij erachter is gekomen. Ik heb dus alles aan hem verteld, daarna zei hij dat hij het naar niemand zou sturen, heeft hij ook niet gedaan gelukkig. Dus toen was alles voorbij en kon ik gewoon verder gaan met mijn leven. Na een tijdje waren m'n ouders me echt zat en hebben mij naar mijn strenge stieftante gestuurd. Dus ik woon daar en ga daar naar school. Mijn telefoon werd vaak afgepakt omdat ik vaak liegde. Paar dagen geleden zat mijn stiefvader op mijn telefoon omdat hij het gevoel had dat ik een vriendje had. Hij begon mijn gesprekken te lezen en ook die van snapchat. Hij heeft toen al die naaktfoto's\video's gezien van mij want hij begon die gesprekken tussen mij en met mijn vriend te lezen en hij heeft het opgeslagen dus je kon het gewoon zien als je naar chat gaat. Mijn stiefvader was in shock en liet het aan mijn tante zien, toen heeft hij het aan mijn moeder laten zien. De volgende dag wou mijn stieftante mij spreken dus daar zat ik dan helemaal in shock dat ze erachter zijn gekomen. Ik heb toen alles uitgelegd maar ze geloofde mij niet want zij zag die filmpje in de chat van mij en mijn goeie vriend. Omdat hij het heeft opgeslagen zag je die filmpje in die chat. Dus mijn stieftante denkt dat hij het is maar dat is niet zo. Ze wilt nu aangifte doen bij de politie.Ze denkt dat ik met hem afspreek dat ik gekke dinge doe met hem en dat ik seks met hem heb gehad. Alsof ik het zou doen op die leeftijd like w*f. Maar ja ze geloofde mij niet omdat ik vaak lieg en ik snap het ook weer wel. En nu wilt ze aangifte doen op hem terwijl mijn vriend hier niks mee te maken heeft. En ik haat mijn stieftante ze bepaalt letterlijk alles met wat ik doe bv wat ik aan doe met wie ik moet omgaan en ze zegt steeds je moet dit en dat doen. Het irriteert mij zo erg. Mijn vrienden hebben nog gezegd luister niet naar haar doe wat je wilt doen. toen ik 11 was heeft mijn stiefvader mij ook nog eens aangerand. En ik heb alles vandaag verteld aan mijn vriendinnen en ze helpen mij zo erg, ik begon echt hard te huilen en mijn vriendinnen ook, ik ken ze niet zolang maar alsnog voelt het alsof ik ze al jaren ken. Ik was wel een beetje in shock dat ze begonnen te huilen want ik had dat niet verwacht van ze. Ze waren echt bezorgd en zeiden dat ik er iets mee moet doen. Ik was echt blij dat ik het kon uiten aan iemand. Ze zeggen dat ik het tegen een ouder iemand moet zeggen of anders zouden ze met mij naar iemand toe gaan. Wat moet ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Praat hier met een vertrouwenspersoon
Wat goed dat je het tegen je vriendinnen verteld hebt !!!
Wat erg voor je goed dat je naar je vriendinnen bent gegaan misschien kan je hiermee naar iemand van de kindertelefoon die kan je vast verder helpen
Wat erg voor je, ik leef met je mee en het is waarschijnlijk heel goed om met de kindertelefoon te praten want je kan ze volledig vertrouwen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.