Vraag

wat moet ik doen?

  • 21 April 2021
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

hoi ik ben Rize en 12 jaar. ik leef met mn pa en ma. maar ze slaan me heel vaak. gisteren was het heel erg. ik kwam veel te laat thuis, want ik was toen op mn bek gegaan met de fiets. ik was met 2 vrienden die me hadden geholpen. toen ik binnen kwam sleurde mn vader me naar de woonkamer en begon te schreeuwen. hij rende achter mij aan en begon me te slaan en te schoppen op de grond. gelukkig beschermde mn ma me maar ik heb nu wel een gekneusde enkel. ik ben echt bang, ik wil niet meer thuis slapen ik wil ergens anders naartoe het maakt niet echt uit waar. wat moet ik doen??


2 reacties

Ik raad je aan om naar de website van Veilig Thuis te gaan.
Het is een website van de overheid waar je niet alleen meer informatie kunt vinden over huiselijk geweld, maar ook contact met ze kunt opnemen.

Ze raden je daar aan om iets te doen met de Kindertelefoon en dat is je duidelijk gelukt.
Je kunt ze ook gratis bellen met het volgende nummer: 0800-2000 .

Reputatie 7
Badge +19

Hee,

Wat naar. Het is verstandig om hier met iemand over te praten, want wat jouw vader doet mag helemaal niet. Je zou met je mentor kunnen praten of met je moeder, vriend/vriendin, andere leraar, familielid, etc. 

Als je dat niet wilt kun je contact opnemen met Veilig Thuis. https://veiligthuis.nl zij kunnen jou en jouw gezin helpen en er voor zorgen dat je weer veilig bent. Je kan ze elke dag bellen op het volgende nummer: 0800-2000 en je kan  van maandag tot vrijdag, 09:00-22:00 chatten via de Site.

heel veel sterkte en succes!!

 

joeeeeee

Reageer