wat moet ik doen??

  • 4 October 2020
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben anoniempje.

 

Ik ga mijn verhaal kort houden maar ik wil wel graag tips over wat ik in mijn situatie kan doen. Er is de laatste jaren veel drama en ruzie in mijn familie, en mijn moeder lijd daar heel erg onder. Mijn vader is ook al jaren out of the picture en heeft nooit echt voor mij gezorgd. Mijn moeder is dus de laatste tijd erg depressief en ik lijd daar ook onder. Ik zit ondertussen in mijn voor-examen jaar en heb dus ook al veel stress door school en dan kan ik de stress van mijn moeder en familie niet erbij hebben. Doordat mijn moeder zo depressief is komt ze meestal ook niet toe aan haar dagelijkse taken zoals onder andere afwassen en koken en eet ik vaak niks of slecht. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik wil misschien wel in een pleeggezin, maar ik zou niet weten hoe. Ik ben ook bang om hiermee met mijn moeder over te praten of met iemand, daarom post ik het hier anoniem. 
 

alvast bedankt voor de antwoorden.


1 reactie

Badge +1

hey anoniempje,

ik zou zeggen, het enige wat er van te brouwen valt is, of je zegt het tegen je moeder en gaat naar een pleeggezin, of je logeert bij vrienden en zorgt dat het daarmee lukt(lijkt me ook nog is enorm gezellig, in het begin met sommige dingen zal het wel ongemakkelijk worden, maar dat komt dan wel.)

of, je blijft thuis, bij je moeder helpt je moeder over haar depressie heen en vraagt een huisarts of een buurman of ze hulp kunnen geven, boodschappen doen

 

groetjesss goeiemorgenallemaal

Reageer