Vraag

Wat moet ik doen

  • 6 May 2019
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik heb een vraag. Ik heb elke dag ruzie met mijn ouders en soms is het zoo erg dat ik zit te twijfelen of ik uit het raam zal springen. Maar soms hebben mijn ouders en ik er ook over of ik niet naar een ander gezin moet gaan. Maar dat vind ik nog iets te ver gaan. Maar daarom zit ik ook te denken om een hulpdier te nemen voor mijn gedragsproblemen maar ik heb al een kat en dat mag dus niet van mijn moeder. En ik weet gewoon niet wat ik nou moet doen ik zit nu op mijn kamer na weer een verezelijke ruzie.
Kan iemand mij helpen, alsjeblieft??

1 reactie

Hey,

Niet uit het raam springen!

Je kunt proberen om zelf ook geen ruzie te maken en er een keer over te praten met je ouders. Dat je de ruzie zelf niet leuk vindt, zeg je dan. Misschien vinden zij het ook wel niet leuk, maar denken jullie van elkaar dat jullie ruzie willen maken. Probeer eens samen tot een oplossing te komen en vermeld daarbij dat je het niet leuk vindt dat jullie elke dag ruzie hebben, en dat je niet naar een ander gezin wil, tenzij je dat wel wil.

Als dit niet werkt kun je Veilig Thuis contacteren. Zij zijn er ook voor verbaal geweld als schreeuwen en ruzie.

Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam

Reageer