Skip to main content
Vraag

wat lijkt er op een vape?

  • 14 July 2024
  • 5 reacties
  • 89 Bekeken

Hoihoi, mijn moeder heeft iets in mijn zak gezien en denkt dat het een vape is (wat het ook is) ze heeft hem niet echt gezien, maar ik kan het niet laten, ik moet nu wel zeggen wat het was maar wat kan ik zeggen want ik zeg natuurlijk niet dat het echt een vape is. Reageer alsjeblieft want ik heb geen idee bedankt alvast

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

Ik heb geen idee wat lijkt op een vape, maar wil je aanraden om te stoppen met vapen want het is echt niet goed voor je gezondheid. Ook is het verslavend dus ik zou er echt mee stoppen dat is echt beter voor je. Als je vape blijft gebruiken komen je ouders er vroeg of laat trouwens waarschijnlijk ook wel achter want vape ruik je echt wel dus dat valt amper te verbergen.

Groetjess van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +5

Hai,

Tja dat is lastig. Heb niet echt een idee wat er op lijkt. Misschien is het verstandig om wel te zeggen dat het een vape is ze zal je eerlijkheid vast waarderen en als ze er nu niet achter komt dan misschien later wel... natuurlijk is het ook beter om er wel mee te stoppen aangezien het best slecht is voor je.

Groetjess en succes  van mij 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb ook geen idee wat op een Vape lijkt. Wel kun je het dan maar eerlijk zeggen maar dat je het alleen probeerde. En dat je het heel vies vind. En dan wel echt stoppen met vapen he😉

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 3
Badge +1

Vernietig die vape gewoon want even ter verduidelijking voor moest het nog niet duidelijk zijn je hebt 2 logen en alle schade die je er nu aan toebrengt door te vapen kan niet meer goed gemaakt worden en je vergoot de kans op longkanker want er zitten enorm veel chemische stoffen in die niet thuis horen in uw longen 

Reputatie 2
Badge

Een markeerstift in die kleur, daar worden altijd grappen over gemaakt bij mij op school. dan gaan ze vapen met markeerstiften

Reageer