Vraag

wat is kindermishandeling?

  • 22 May 2021
  • 4 reacties
  • 153 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Wat is kinderhandeling? En hoe vaak gebeurd het met jou?


4 reacties

Heyy

 

Kindermishandeling is iedere vorm van mishandeling die bij een kind als bedreigend/gewelddadig overkomt. Dit is dus fysieke, emotionele en gewelddadige mishandeling of verwaarlozing.

 

Ik heb nog nooit met kindermishandeling te maken gehad.

 

Als je met kindermishandeling te maken hebt kan je altijd contact opnemen met veiligthuis. Ook kan je hier altijd over praten met je huisarts, mentor, familielid of een vriend/vriendin. Zij kunnen je helpen om je veiliger te voelen.

 

Groetjes van mij.

Badge

Hii,

 

Ik word zelf elke dag geslagen en geschopt en uit gescholden 

Reputatie 6
Badge +4

Als je in een lastige situatie zit, bijvoorbeeld omdat je wordt mishandeld, kun je De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Badge

Als je in een lastige situatie zit, bijvoorbeeld omdat je wordt mishandeld, kun je De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Oke, maar is het mijn schuld dat mn ouders me slaan? Want mn ouders slaan mn broer en zusje niet. Ligt het aan mij? Ben ik het probleem?

Reageer