Vraag

Wat is jouw bedtijd?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik ben een meisje van 14 en word eind augustus 15. Ik heb nou al zomervakantie en moet me gewoon om 22:00 uur al klaarmaken om naar bed te gaan. Hoe laat moeten jullie naar bed als je vakantie hebt? Zet alsjeblieft ook je leeftijd er bij?

- Anoniempje_2005


21 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hallooo

ik ben 13 en moet door de weeks 21:30 naar bed (niet dat ik dan al ga slapen tho). En in het weekend/vakanties ga ik meestal wel later!

 

joeee 👋

Reputatie 1
Badge +2

Ik ben 14 en ik mag meestal zelf weten wanneer ik naar ben ga, maar om  12 uur verwachten mijn ouders wel dat ik erop lig.

Heyo,

Ik ben momenteel 17 jaar en woon op mezelf. Dus het maakt niemand meer wat uit hoelaat ik naar bed ga. Toen ik nog bij me opa en oma woonde streamde ik altijd tot 01:00 en sliep ik rond 02:00. 

Nu momenteel zijn door de vakantie en dat ik dus niet meer bij hun woon de tijden wat veranderd.  Ik stream sinds deze week tot 02:00 en slaap dan rond 3:00. En elke dinsdag en donderdag dus vanavond ook stream ik van 22:00 tot 05:00 dus slaap ik of niet, of pas rond 06:00. Mijn wekker gaat dan woensdag en vrijdag af om 8.00.  Op ma,di, do gaat me wekker af om 4:30. In het weekend is me wekker uitgeschakeld omdat ik van vrijdag tot zondag een 35 uur lange stream doe. Dit is tot nu toe altijd een enorm succes geweest. 

See ya!

Spookyzx.

Heyhoi @Anoniempje_2005,

dit gaat waarschijnlijk een beetje raar klinken. Maar herken je me? Ik ben degene die onder jou topic heeft gereageerd waarbij je uitlegt dat je onzeker bent over je lengte. En jij hebt mij geholpen bij mijn topic over afscheiding. Volgens mij zitten we zitten allebei in dezelfde levensfase en we zijn even oud. Ik heb eigenlijk nog heel veel vragen aan je over mijn problemen enzo en ik heb het gevoel dat ik heel fijn met jou kan praten. Is er misschien een andere manier hoe we kunnen praten? Bijvoorbeeld via insta? Of voel je je daar niet fijn bij? Ik hoor het wel :)

Groetjes soyeonx.

Heyy anoniempje met Lotte hier, ik zelf ben 14 en word eind juli 15. Ik moet ook in het weekend tussen 10 en half 11 mezelf klaarmaken om naar bed te gaan. Het is best wel vervelend maar onthoud dat je ouders het beste voor je willen! Ik zelf erger er me heel erg aan dat ik dan moet gaan slapen, ik moet m’n telefoon ook dan uitdoen helaas maarja. 

Hallo Anoniempje_2002 :)

Ik ben 14, ik moet me om 21:00 klaarmaken om naar bed te gaan als het een schoolweek is en om 22:00 in het weekend.

-TheMightySlayer <3

Hallo soyeonx :)

Dat is niet mogelijk aangezien het niet is toegestaan om contactgegevens te delen.

-TheMightySlayer <3

Heyhoi @Anoniempje_2005,

dit gaat waarschijnlijk een beetje raar klinken. Maar herken je me? Ik ben degene die onder jou topic heeft gereageerd waarbij je uitlegt dat je onzeker bent over je lengte. En jij hebt mij geholpen bij mijn topic over afscheiding. Volgens mij zitten we zitten allebei in dezelfde levensfase en we zijn even oud. Ik heb eigenlijk nog heel veel vragen aan je over mijn problemen enzo en ik heb het gevoel dat ik heel fijn met jou kan praten. Is er misschien een andere manier hoe we kunnen praten? Bijvoorbeeld via insta? Of voel je je daar niet fijn bij? Ik hoor het wel :)

Groetjes soyeonx.

Hoi soyeonx,

Ik zou best meer contact met je willen via bijvoorbeeld Insta, maar waar kan ik dan mijn Insta geven? Want op deze site is dat verboden, dus hier doe ik het liever niet en bovendien kan je hier niet privé chatten waardoor echt iedereen mijn Insta heeft zodra ik het hier geef… 
Dus hoe zouden we dat kunnen doen? Ik zal morgen kijken of je hebt gereageerd, want ik heb vanavond helaas geen tijd meer… 

- Anoniempje_2005

Hoi soyeonx,

Ik zou best meer contact met je willen via bijvoorbeeld Insta, maar waar kan ik dan mijn Insta geven? Want op deze site is dat verboden, dus hier doe ik het liever niet en bovendien kan je hier niet privé chatten waardoor echt iedereen mijn Insta heeft zodra ik het hier geef… 
Dus hoe zouden we dat kunnen doen? Ik zal morgen kijken of je hebt gereageerd, want ik heb vanavond helaas geen tijd meer… 

- Anoniempje_2005

Misschien kan ik morgen, wanneer je gereageerd hebt op dit bericht, een nieuwe topic aanmaken. Dan kunnen we daar even verder praten? Dit is namelijk 1 van jou topics waar je een vraag stelt en als we hier gaan praten word het een beetje onoverzichtelijk haha. Dus wanneer je morgen reageert, dan reageer ik terug met dat ik een nieuw topic aanmaak en dan moet je even mijn account in de gaten houden :-)

Groetjes soyeonx.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi soyeonx en Anoniempje_2005,

 

Zoals jullie hier zelf ook al aanhalen is het verboden om persoonsgegevens met elkaar uit te wisselen (zoals snapchat in insta). 
We vinden het namelijk heel belangrijk dat kinderen anoniem zijn op ons forum. Daarom is het uitwisselen van contactgegevens niet toegestaan.

Doe je dit toch, dan zal je hier een waarschuwing voor krijgen. 
Zorg ervoor dat er een hulpvraag centraal blijft staan en ga niet te veel off-topic.

Het is ook niet mogelijk om privé met andere forumgebruikers te chatten. 

Groetjes,
Claire
De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Ik ben een meisje van 14 en word eind augustus 15. Ik heb nou al zomervakantie en moet me gewoon om 22:00 uur al klaarmaken om naar bed te gaan. Hoe laat moeten jullie naar bed als je vakantie hebt? Zet alsjeblieft ook je leeftijd er bij?

- Anoniempje_2005

ik ben 13 en moet om 22.00 vaak slapen. Ik heb ook vakantie!

 

 

Heyhoi @Claire N,

dat wist ik niet, sorry! Maar ze had me heel erg geholpen met mijn problemen en ze wist er veel vanaf. Ik vond haar uitleg heel fijn en duidelijk en aangezien je hier niet echt goed met elkaar kan praten wilde ik dit via instagram doen. Is dit dus echt helemaal verboden? Ook als we het allebei gewoon willen?

Groetjes soyeonx.

Reputatie 2
Badge +1

hey 

ik ben een jongen van 14 en ga om 22.00 doordeweeks naar bed weekend half elf en in de vakantie elf uur

en als je nog niet moe bent als je moet gaan slapen ga dan in bed nog even filmpjes kijiken of een boek lezen

succes

Echt dankjewel voor al jullie reacties!

- Anoniempje_2005

Reputatie 1
Badge

heeyy Anoniempje_2005 , hier ben ik weer hihi

 

ik ben 13, bijna 14

mijn ouders maakt het eigenlijk niet zoveel uit, op schooldagen gaan ze er wel van uit dat ik rond 22:00-22:30 lig te slapen, in weekenden maakt het ze eigenlijk niet uit als ik maar genoeg slaap krijg, dus stel ik ga niet op tijd slapen en dan ben ik de volgende dag moe, dan vinden ze dat mijn eigen schuld. 

 

xxx

 

Hoii,

Ik ben een meisje van 15 en moet officieel 21:15 naar bed maar dat lukt de laatste tijd niet echt dus slaap ik rond 22:30/23.

Reputatie 3
Badge +4

Ik ben 14 en mag het zelf weten, vrijdag en zaterdag meestal tegen 23.00 uur .

Om dat ik nog naar school ga en door de week niet kan uitslapen ga ik meestal tegen 21.30 slapen maar is wel wat variabel, ligt ook een beetje aan wat ik aan het doen ben in het begin van de week ( maandag/dinsdag/woensdag ) soms vroeger en vanaf donderdag wat later.

heftig

 

Hallo, 

Ik ben 12 en als ik school heb moet ik 22:00 slapen en in de vakantie mag ik het zelf weten meestal ga ik dan om 23:30

Badge

Hoi,

Ik ben een meisje van 14 en word eind augustus 15. Ik heb nou al zomervakantie en moet me gewoon om 22:00 uur al klaarmaken om naar bed te gaan. Hoe laat moeten jullie naar bed als je vakantie hebt? Zet alsjeblieft ook je leeftijd er bij?


- Anoniempje_2006

Hey!! 

Ik ga rond 00:00 naar bed en dan slaap ik ook rond die tijd.

K ben 12

 

Reputatie 3
Badge +4

hey

 

ik mag meestal zelf een beetje beslissen. meestal moet het een beetje tussen 22.00 en 00.00uur zijn. ik kijk gewoon of ik iets te doen heb en anders ga ik gewoon in bed lichen en rustig lezen. ik heb niet echt van “o je hebt school je moet nu eerder naar bed” of “je hebt vakantie je mag later opblijven” bij mij is het altijd het zelfde

 

MVG annoniemejongen

 

ps. ben 14

Reageer