Ik heb een vraag,
ik ben 18 jaar en heb een vriend. Mijn vriend woont al op zijn eigen en nu wil ik graag bij hem gaan inwonen, we hebben bijna een jaar 24 augustus) nu vraag ik me af wat is de normale leeftijd om uit huis te gaan en waarom?
Ik heb een vraag,
ik ben 18 jaar en heb een vriend. Mijn vriend woont al op zijn eigen en nu wil ik graag bij hem gaan inwonen, we hebben bijna een jaar 24 augustus) nu vraag ik me af wat is de normale leeftijd om uit huis te gaan en waarom?
Verschilt per persoon, zelf gong ik uit huis op mn 17e, maar om bij een vriend te gaan wonen op je 18 lijkt me zeer jong en onverantwoord.
Hey
Ik ben het eens met de reactie van
Maar zoals gastgebruiker al zei , verschild dat per persoon.
hey
Ik denk dat 18 jaar nog redelijk vroeg is om uit huis te gaan.
wat betreft het intrekken bij je vriend, ik denk dat het sowieso verstandig is om nog even een jaartje of 1,5 a 2 te wachten.
Ik begrijp dat het nu kan voelen of je hem nooit meer kwijt wil en zal raken maar je weet nooit wat er gebeurt.
Zelf zat ik met een soort gelijk probleem, mijn vriendin en ik zijn beide 18 en willen graag samenwonen.
wij hebben van meerdere mensen het advies gekregen om nog een jaartje of 3 / 4 te wachten.
hopelijk heb je wat aan mijn reactie.
succes.
Tussen 18-22
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.