Wat houdt jullie slaap kleding in.


Hey even een vraagje

 

wat houdt jullie slaap kleding in? Ik zelf slaap in de zomer in een korte pyjama van vingino c&a of de Hema en in de winter een lange van vingino Hema of c&a 

 

ciao


17 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik slaap in de zomer naakt en in de winter met een shirtje, maar eigenlijk nooit met een onderbroek of broek

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hey,

Ik slaap zelf in de zomer gwn in slip en bh (als het echt warm is/ als ik bij mijn vriend ben gwn naakt) en in de winter een kort broekje en/ of een shirt. Dus niet echt een pyjama, maar met een pyjama is niks mis hoor :)

Ik ben trouwens 14

XX:four_leaf_clover:

Hi,

Ik slaap in de winter in een pyjama. Naar mate het warmer wordt, vervang ik eerst het lange mouwen shirt door een korte mouwen shirt en als het echt heel heet is, draag ik geen broek meer maar alleen mn onderbroek (plus het tshirt, die houd ik altijd aan). 

Reputatie 2
Badge +1

Hey

ik draag in de winter soms een shirt (maar niet altijd) en verder alleen onderbroek, en in de zomer gwn alleen onderbroek. Maargoed ik ben ook een jongen, misschien is dit anders bij meisjes idk?!

 

joeee

Reputatie 3
Badge +2

Hey

ik draag in de winter soms een shirt (maar niet altijd) en verder alleen onderbroek, en in de zomer gwn alleen onderbroek. Maargoed ik ben ook een jongen, misschien is dit anders bij meisjes idk?!

 

joeee

Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Meisjes hebben vaker dat ze gwn naakt slapen denk ik. (ben zelf dus ook een meisje). Mijn vriend slaapt namelijk ook gwn met een onderbroek. En alleen als hij bij mij is slaapt hij soms naakt. Dus ja :)

 

Reputatie 3
Badge +3

Hey even een vraagje

 

wat houdt jullie slaap kleding in? Ik zelf slaap in de zomer in een korte pyjama van vingino c&a of de Hema en in de winter een lange van vingino Hema of c&a 

 

ciao

Mijne is mijn pyjama wat bestaat uit een lekkere langen broek en lange mouwen en ik heb nog 1 stuk of 5 onesies

Reputatie 3
Badge +4

Ik draag zomer en winter altijd dikke  ( teddy ) fleece pyjamas.

In de zomer lig ik alleen in een pyjama op mijn bed 

En in de winter slaap ik in een dikke slaapzak 

Onderbroek hele jaar door

Ik slaap met dit warme weer vaak naakt. Al ben ik ongesteld alleen een slip of string. Soms nog een luchtig slaapshirt en een kort pyjamabroekje (meestal zonder ondergoed). Maar ik zou gewoon voor jezelf uitvinden wat je zelf prettig vindt, dat kunnen andere niet voor jou bepalen.

in de zomer naakt, in de winter met een onderbroek

Reputatie 5
Badge +5

Broertje en ik slapen het hele jaar naakt, in het weekend lopen we ook in ons blootje naar beneden. In de coronatijd waren we zo’n beetje 24/7 naakt. En als je dan na een lange tijd weer kleren aan doet is dat een heel raar gevoel

Badge

Anoniem0, dat is bij ons eigenlijk ook zo, wij wonen op het platteland en met de corona zijn mijn zusje en ik eigenlijk ook altijd naakt, toch niemand die het ziet of weet, behalve dan ouders.

Reputatie 1
Badge +2

Ik slaap bijna altijd naakt, want wij zijn nudisten. Dus da's dan wel logisch. 

Heyo,

Ik slaap in de zomer en winter altijd met een hoodie van Alpha Industries en een korte broek.  Als het nou echt extreem heet is, dan sla ik meestal een nachtje over met slapen, maar stel het is de hele week +30° dan zou ik alleen me hoodie aanhouden. 

See ya!

Spookyzx.

Hi Tisjeboy,

 

thuis slaap ik het hele jaar helemaal bloot, tenzij er iemand blijft slapen die het niet fijn vindt als ik helemaal bloot ben, maar dat laatste gebeurt bijna nooit

bij logeren zelfde, soms ook een onderbroek. Een t-shirt draag ik alleen als ik op de tocht lig of als het heel koud is, bijvoorbeeld als we in een tent slapen

Als ik niet thuis slaap en ik slaap daar bloot dan leg ik wel mijn t-shirt binnen handbereik, want als ik dan koude schouders krijg hoef ik niet uit bed om het te pakken.

Soms vergeet ik wel eens om bij het logeren iets aan te trekken als ik  naar de douche loop of ga plassen en dan kom ik wel eens een broertje of zo tegen. Thuis ben ik gewend zo bloot naar de badkamer te lopen.

 

Groetjes,

M&M's

Hey even een vraagje

 

wat houdt jullie slaap kleding in? Ik zelf slaap in de zomer in een korte pyjama van vingino c&a of de Hema en in de winter een lange van vingino Hema of c&a 

 

ciao

Ik slaap als het warm is gewoon naakt en anders onderbroek

Hoi,

ik draag eigenlijk bijna altijd pyjama’s. Ik ben nu 14 (bijna 15) maar daar is helemaal niks mis mee hoor! Het is ook gewoon een normaal kledingstuk. Het belangrijkste is waar jij je fijn in voelt! Dus ga op ontdekking en probeer alles uit.

Ik de winter draag ik van die lekkere oversized, wollen pyjama’s. In de zomer een pyjama met een kort broekje en korten mouwen shirt. Maar als het écht heel warm is draag ik gewoon een hemdje en een onderbroek.

Groetjes!

 

Reageer