Skip to main content
Vraag

Wat hebben jullie gekregen van Sinterklaas?

• December 6, 2025
  • 9 reacties
  • 214 Bekeken

Seashell
Forum|alt.badge.img+5

Ik hoop dat iedereen een leuke pakjesavond heeft gehad en ik ben benieuwd wat jullie hebben gehad? Thuis doen wij geen surprises maar we doen een dobbel-spel met kleine cadeautjes meestal iets van chocolade, marsepein of kruid/pepernoten. En dan nog cadeautjes die het lijstje staan (tot max €50,-) en ik heb echt super leuke Lego gekregen mijn ouders hebben wss ergens een deal gescoord want eigenlijk was de grote set al €50 maar ook kreeg nog een kleiner setje erbij. En natuurlijk een (witte) chocolade-letter (die is al voor de helft op🙈)

Ik hoop dat jullie heerlijk avondje heerlijk was😜

^Dit waren mijn cadeautjes ^

Seashell 😘 

9 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • December 6, 2025

Hallo seashell! Wij hebben Sinterklaas al een week geleden gevierd, dat was erg leuk. Ik wist alle cadeautjes al, ik kan niet tegen verassingen. Ik heb vooral veel sokken gekregen met leuke printjes, ook een mini kunst kerstboom, en dus bijbehorende dingen zoals lampjes. En een sneeuwbol, zo'n die je kan schudden! Ook hebben we lekker pepernoten gehad 😋😋 (en schuimpjes). En ik heb natuurlijk ook een chocoladeletter (wit) en ook een karamel zeezout maar die moet ik delen met mijn zus. 🥲 daarna hebben we ook nog een spelletje gedaan wat uitliep op drama omdat het echt meedogenloos was 😭 maar hier thuis is het ook nooit zo groots want dat kan niet zo goed met mij (mogelijk autisme) 

En die lego sets zijn echt zo cool!! Die ijsvogel is echt heel realistisch, en heel mooi en elegant. En het katje is vooral erg schattig. 😻

Dat was het! 

Liefs Yusa!! 😘😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 6, 2025

@Seashell wat zijn dat leuke cadeaus zeg.

Wij hebben een spel gespeeld waarbij je moet proberen om de anderen met slechte cadeautjes op te zadelen en de leuke voor jezelf te houden. Dat spelen we elk jaar en dan valt het weer op wat voor hebberds wij allemaal zijn; vooral mijn vader, die altijd vals speelt om zijn bloedeigen kinderen te bestelen. Het is hilarisch maar wie ons bezig ziet moet wel denken dat wij een stelletje wilden zijn.  Ik heb er een pet en een fotoboek van  Goeree-Overflakkee aan  over gehouden; niet meteen hoofdprijzen maar toch beter dan het derdehands neusfluitje en het flesje Oost-Europese nep-cola  die ook in het spel waren.

Verder marsepein en gevulde chocolade.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 6, 2025

Hey! Je hebt echt coole cadeaus hoor! En geweldig ook de verhalen en cadeautjes van ​@Yusa  en ​@Diana !  Mooi ook om te lezen hoe dat eraan toe ging 🤣 bij ons waren ook buurtjes met hun kleintjes aanwezig dat was geweldig lief en leuk. Ik heb een vouwbaar zonnepaneel gekregen voor outdoor met een sterke powerbank. En een outdoor military slaapzak voor het "bootcamp" waar ik aan mee ga doen in januari. Maar vooral was het gezellig. En vanmorgen heb ik Piet gespeeld bij de kleinste scoutjes, de bevers. Super leuk en lief! 

Liefs, Tover xxx

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 7, 2025

Nice leuke cadeaus ​@Seashell. Ik vier het vanavond!

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • December 7, 2025

Hoi wij doen met de familie ook met gedichten, altijd gezellig. En daarna lekker eten. Ik heb een nieuw tuniekje gekregen en fun sokken die ik graag wou. En een stiften set.  Heel blij mee! 

Groetjes Tjempie xxx

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 7, 2025

Mijn avondje was zeker heerlijk! Ik kreeg een BLÅHAJ (zo'n IKEA haai knuffel), een adventkalender met verschillende soorten thee (die heb ik elk jaar, daar ben ik dol op!), een chocoladeletter, wat kleding en een nieuwe mok!

ikweethetnietmeer2009
Forum|alt.badge.img+12

wij doen altijd lootjes en dit jaar voor het eerst dat iedereen ook minimaal 4 grabbelcadeautjes moest bijdragen.

ik heb shampoo, een zeepblok, stressball, een soort sticky balls, handwarmers, een soort mega loomelastiekjes en heel erg veel pennen als grabbelcadeautjes gekregen.

als surprise cadautjes heb ik een chocolade letter, een puntenslijper, een soort teensokken, kerstsokken en gelpennen gekregen.

als lootjes cadeautjes heb ik een notitieboekje, snoer houders en chocolade geld gekregen

en mijn broer had mijn lootje getrokken, en hij kan gewoon geen goede cadeaus geven (ondanks dat je een verlanglijstje maakt waar precies staat wat je wilt van welke winkel). dus mijn moeder had er ook nog een paar cadeaus bij gedaan omdat ze wist dat ik precies krijg wat ik helemaal niet wil.

dus van mijn moeder heb ik nog het hema navulbare notitie boekje gekregen met vulling

• December 8, 2025

Een setje potloden :3

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • December 9, 2025

Wij hadden een gezellige avond, met pepernoten, en ik had leuk met me ouders tv zitten kijken, en we hadden het leuk gehad.