Skip to main content

Wat als mn ouders super streng zijn in schermen en ik dit eig niet eens mag doen?

• December 1, 2025
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

MOTJE
Forum|alt.badge.img

Ik heb super strenge ouders en ik mag niks op schermen. Ik mag geen social media enzo. Mn ouders zeggen zo snel zovan. Nu heb je weer een week modern huisarrest(-dat je niet op iets van je telefoon kan zoals whatsapp of google of snapchat ofzo-) maar dat is echt stom. Ik voel me zo slecht. Ik heb ook echt zo weinig schermtijd. En ik ben machteloos-ik heb géén inspraak! En ja, ze zeggen de hele tijd dat ik verslaafd ben aan mn tel enzo mr dat is echt niet waar. Maar liever heb ik het wel. En dan hebben ze weer eens wat gelezen.Β πŸ™„En ja dan geloven ze dat want wetenschappers hebben het bewezen.….………

Wat moet ik doen?

Ben ik de enige?

1 reactie

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Dat klinkt wel als een heftige reactie van je ouders.. kun je er eens met ze over praten wat vooral de reden is en ze je het uit kunnen leggen? Zo kun je ze missen ook wat geruststellen en kan je dat iets meer vrijheid geven.Β  Ik hoop dat je nog meer reacties krijgt, verder vind ik het een beetje lastig maar hoop natuurlijk dat je hier iets aan hebt. πŸ™ƒ

Groetjes πŸ™‚