Vraag

warm in kamer

  • 24 June 2020
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

Deze dagen is het zo niet normaal warm in m'n kamer(naja waar niet he) ik mag geen ventilator in mn kamer van mn moeder omdat ze bang is dat er iets in vast blijft zitten. Iemand andere tips om mn kamer koel te houden. Ik hou trouwens overdag de gordijnen dicht.


2 reacties

Badge +1

Oei, een heel herkenbaar probleem 😂

Veel drinken kan helpen om jezelf koel te houden, misschien kan je in je kamer bijvoorbeeld slapen zonder dekens.  Of draai je kussen eens om, de andere kant van je kussen is vaak lekker koel. Hetzelfde geld voor je deken. Desnoods kan je met zo min mogelijk kleren aan in je kamer (bijv. korte broek of alleen om ondergoed)

 

Hopelijk heb je er wat aan. 

Groetjes ray. 

Hey Annoniemm. 

Ray gaf al wat goede tips.

Ik weet niet of je rolluiken hebt maar misschien kun je die dan dicht doen en in de avond als het afkoelt je raam open doen. Ik weet van een vriend dat hij een 1liter fles met water in de koelkast doet en dan zo'n soort plantenspuit pakt en daar het in doet en dan spuit hij in de kamer. Bij hem werkte het. Ik weet niet of dat werkt bij jou. Ik moet er wel bij zeggen toen hij de temperatuur op zijn kamer meette 37 graden was dus dan is elke graden minder al verkoelend😅 en anders kun je als je het heet hebt een waaieren pakken en wapperen.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Reageer