Hoi ik ben mateo.
ja ik word er dus echt helemaal gek van. Herken je het ook. Van die kut ouders die de hele dag om je oren roepen: heb je je huiswerk al af! Kom je wel op tijd terug! Bel je me nog even! En dat is nog niet eens het vervelendste. Kijk stel je is voor je hebt geleerd voor je toets (atheneum trouwens) en je weet 1 zin niet is het dan normaal om helemaal gek te worden om 1 zinnetje. En dan ook nog een vak wat je nog helemaal nooit hebt gehad (duits). En hoe beginnen ze dan te doen. Ja je wilt op de PlayStation he je wil op de PlayStation he (waar ik al echt 2,5 week al niet op ben geweest omdat ik aan het leren was) en dan helemaal zeggen van ja met dat brein van jou ga je toch niks bereiken. Dan gaan ze je ook nog vergelijken met een van je vrienden die 0,2 hoger had voor een toets of een andere vriend die helemaal niks mag van zijn ouders, die ENIGE DIE HET NIET MAG. Echt word er helemaak gek van. Als je dan ook nog een slecht cijfer haalt (7,0) worden ze helemaal boos gaan ze slaan en mn vader zelfs een keer met een riem!!
helemaal klaar ermee. Heeft iemand tips??