Vraag

Wanneer is hoe je ouders je aanraken niet normaal?

  • 23 November 2020
  • 3 reacties
  • 386 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik weet wat aanranding is enzo maar aangezien je ouders meer recht hebben om je aan te raken dan random mensen weet ik niet echt wanneer het niet meer ok is. Dus ik vraag me af waar de grens is en hoe je moet weten of iets normaal is of niet. 


3 reacties

Je ouders hebben niet meer recht om je aan te raken, je kan het hooguit minder raar vinden. Aanranding is wanneer je wordt betast op een manier die je niet wilt, onprettig, en vaak op een seksuele plaats zoals je geslachtsdelen of je kont. Mochten je ouders je hier aanraken dan is er sprake van aanranding/seksueel overschrijdend gedrag

Badge +1

Hoi Rika,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.
 

Groetjes,

JeanineR

De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +4

Dat is een zeer ruim begrip, kan jij zonder in details te treden wat meer omschrijving geven?
als je niet wilt heb je een vertrouwens persoon praat er over en als je tot de conclusie komt dat het goed fout is doe aangifte 

Reageer