Skip to main content

Hoii,

 

Vandaag (19 juli 2024) vliegen er veel straaljagers over me heen.

Ik heb ook al een vliegtuig (niet een normaal vliegtuig) over me heen zien vliegen.

Nu ben ik ook al bang dat er oorlog komt, want je ziet het overal op het nieuws!

Heeft iemand een idee of tips voor mij!!

 

liefss

ilse

Hoi Ilse,

Het is heel begrijpelijk dat je je zorgen maakt als je veel straaljagers en vreemde vliegtuigen ziet, vooral met de berichten op het nieuws. Vaak zijn deze vliegtuigen betrokken bij routineoefeningen of andere normale activiteiten, en niet per se een teken van een aanstaande oorlog. Het kan geruststellend zijn om de officiële nieuwsberichten te volgen en te praten met een volwassene die je vertrouwt over je zorgen. Probeer ook dingen te doen die je afleiden en je helpen ontspannen.

Liefs, Hackalive 


Heyy @Ilseee,

Wat @Hackalive zegt klopt helemaal de straaljagers/vliegtuigen die je in NL ziet/hoort zijn bezig met oefeningen. Dit gebeurd al heel lang en dit heeft niks met een oorlog te maken ofzo hoor dus probeer je daar echt niet te veel zorgen om te maken!

Je kan dit altijd een keertje met bijvoorbeeld je ouders bespreken als dat je fijn lijkt die kunnen je vast ook nog wel wat verder gerust stellen en je kan ook altijd met de kindertelefoon bellen of chatten als dat je fijn lijkt! :)

Liefs van ItsJustMe <3


Hey! Het hoort er bij om klaar te zijn, met alle andere landen waar Nederland mee samen werkt, en juist omdat we dan samen laten zien dat we klaar zijn en flinke wapens en vliegtuigen hebben, zal een vijand wel 10 keer nadenken voordat ie iets geks doet. En dat laten de mensen van de luchtmacht dus ook zien. Het zijn dus oefeningen om af te schrikken.

Misschien vind je een straaljager al veel minder eng als je deze stoere mevrouw aan het werk ziet 😉 https://youtu.be/W2HsTbTY-uw?si=gSNCJ0Wul_Z9aVVN

Echt een zeer vette video! Even geduld hebben in het begin maar dan gaat ze los met dat apparaat 💪😎

Liefs, Tover xxx 

P.s. als je het begin wat te lang vind, skippen naar de 17e minuut. 


Reageer