Skip to main content
Vraag

Waarom komt er altijd een kat in onze huis elke dag?

• April 10, 2026
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Privv_02
Forum|alt.badge.img

Hoi, ik heb al 2 katten thuis en er komt altijd een kat elke dag bij onze huis binnen, ook nig gisteravond om 02:00 uur 's avonds, ik vraag me af waarom die de hele tijd bij ons komt? Me moeder ging ook bij de buren vragen hun weten het ook niet, me moeder heeft een melding gemaakt bij amivedi maar niemand heeft erop gereageerd. de kat komt elke dag bij onze huis zelfs in m'n kamer misschien komt die via de kattenluik maar we kunnen het niet zomaar op slot doen want me katten gaan elke dag naar buiten en als hun al buiten zijn kunnen ze niet meer naar binnen als we het op slot zetten, heeft iemand een idee waarom een kat dat ik niet bij deze buurt heeft gezien, de hele dag bij me huis komt?

2 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 11, 2026

Hey, ik denk dat ie jou vertrouwt en gezellig vind 🙂 als een kat zo graag bij jou is dan ben je vast een lief persoon en voelt ie dat. Ik vind het wel grappig en schattig klinken wat je vertelt. En maken ze geen ruzie onderling? Met jouw eigen katten? Dan zien ze elkaar als maatjes en hoor jij daar ook bij denk ik. Het klinkt mij als een compliment voor jou dat je goed bent voor ze! Geef maar een knuffel! 

😘 Tover 

Privv_02
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 11, 2026

me kat (meisje) sloeg hem een keertje maar niet meer