Skip to main content

Mijn ouders zijn pas gescheiden, en wat ik ervan meekreeg is de reden dat mn vader mn hele jeugd nogal een zak was denkende aan mentale en fysieke mishandeling. Toen mijn ouder scheiden werd hij een compleet ander mens. Veel zelfstandiger, zorgvuldiger, aardiger, en wat ik zij boeide hem iets meer. Natuurlijk, hij is een echte workaholic, maar nu maakt hij ook tijd vrij om samen met mij film te kijken. Alhoewel, hij is steeds met Tinder bezig. Maar dat is in ieder geval al de eerste stap. Ik heb mijn complete leven al het gevoel gehad dat mijn jongere broertje op nummer 1 stond. Hij kreeg nooit straf. Ik wel. Deed hij hetzelfde als ik gebeurde er bij hem niks, bij mij wel. Als ik wat bij hem doe krijg ik straf. Als hij wat bij mij doe moet ik mijn bek houden en niet zo zijken. Mijn vader is gestopt met die voortrekkerij. Mijn moeder daarintegen heeft mijn broertje laatst een eigen tv + een tweede ps4 gegeven. Ik moest mijn televisie en switch zelf dokken. Ook mag hij op dezelfde tijd als ik naar bed. Ik ben bijna 15, hij is net 11 geworden. Mijn moeder bekt me vreselijk af. Ze houdt ervan om me zwart te praten bij volwassenen en familie en legt het onder mijn autisme. Ze doet alsof ik gehandicapt ben, terwijl ik netjes HAVO/VWO niveu heb. Ze geniet er echt van om slecht over me te praten, en als ik haar daarop aanspreek, ben ik een leugenaar. Ze heeft zelf ook autisme. Als ik har vertel wat voor dingen er zijn gebeurd op school die ze zorgwekkend vind, mailt ze erover. Maar er staat wat anders in die mail dan wat ik heb verteld. Want ze beleefd het anders. Wil ik dingen uitpraten op school, dan vind mijn mentor mij een leugenaar, omdat ze geloofd dat wat in de mail staat dingen zijn die ik gezegd heb. Ik leg het uit en dat wijf stuurt direct een mail naar mn ma. Dan wordt mn ma weer histerisch omdat zij vond dat ik loog. Maar ze vind zichzelf geweldig. En iedereen die er wat op tegen heeft is een liegend persoon. Bij volwassenen gedraagd ze zich zo anders dan in huis. Echt heel anders. Direct na de scheiding had ze Tinder gedownload en direct op jacht geweest. Daar had ze veel contacten op..later bleek ze ook snap aangemaakt te hebben, en jawel er staan alleen mannen tussen haar snapcontacten. Ze was bij een man geweest en had daar haar oorbellen laten liggen..vreemd toch? Waarom zou je die uitdoen, als je gewoon kennis kwam maken? 😶 (de oudere kinderen op dit forum weten wat ik bedoel) mannen sturen haar dat ze haar willen v!nger€n, en opeens lag in mijn medicijnenbakje een stripje van jawel de pil. Ik vind het best wel hoerig. Ook direct na de scheiding toen ze nog niet eens een eigen thuis had. Erg dit.

Geen reactie

Reageer