Hallo,
Ik ben een meisje van 17 jaar, ik weet niet of iemand dit zal lezen, maar ik moet het even kwijt…
Mijn ouders zijn in 2017 gescheiden en sinds dien heeft mijn vader al 3 relatie's gehad en met alle 3 de vrouwen heb ik problemen gehad. De vrouw die nu in zijn leven is heeft mij meerdere keren uitgescholden en ze heeft mij nare ziektes toe gewenst en mijn vader heeft dat allemaal geaccepteerd...
Nu wil ik geen contact meer met mijn vader omdat hij aan haar kant staat en ik voel mij waardeloos en onveilig. Maar ik ben bang want mijn zusje (12 jaar) komt daar nog wel. Ik heb het gevoel dat ik haar in de steek laat…
Ik liep een tijdje bij een psycholoog maar die is wegens prive omstandigheden in januari dit jaar gestopt met haar baan en er is nu nog niemand die mij kan helpen…
Ik kan mezelf niet meer in de spiegel aankijken zonder mezelf teleur te stellen. En dat is onder andere zijn schuld.
Ik ben 9 jaar lang gepest en hij zei toen altijd dat het allemaal wel mee zou vallen en dat ik me niet zo aan moest stellen. Nu ben ik bang dat ik mezelf aan het verliezen ben, ik ben bang voor mezelf en voor de toekomst…
Het pesten is nu eindelijk gestopt maar ik ben nog steeds niet gelukkig en voel me heel onveilig in deze wereld.
Ik weet niet zo goed waarom ik dit deel maar ik moet het gewoon even kwijt en ik wil graag weten of ik de enige ben die dit mee maakt…
groetjes...