Vriendin zit in een lastige periode

  • 1 February 2022
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Badge

Hallo iedereen dit is mijn eerste bericht ooit woohoo haha! Maar voor mij valt er niet al te veel te lachen.. mijn vriendin zit momenteel in een vreselijke situatie ik wil haar zo graag helpen ik wil met haar praten ik gun haar alles! Zij is de enige voor mij ik ben de enige voor haar. Thuis zit mijn vriendin in een moeilijke gezinssituatie: ze word vaak genegeerd en word gestraft voor niks, haar moeder vergeet soms te koken voor haar en dan kookt die moeder alleen voor haar zus en broer. Heeft iemand tips voor haar en voor mij om haar op te vrolijken en uit deze verschrikkelijke situatie te halen..


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

heyy @Iemand369369

Welkom op het Forum :)). 

Misschien kan je tegen haar zeggen dat je er altijd voor haar bent en altijd met je kan praten als ze het moeilijk heeft. Om haar op te vrolijk en zou je haar memes (grappige plaatjes)  kunnen laten zien, iets lekkers met haar delen (bijvoorbeeld koekjes of snoep) of samen liedjes luisteren die jullie allebei leuk vinden en er op gaan dansen. er zijn vast nog wel veel meer dingen om haar op te vrolijken :). 

Hoop dat je hier iets aan hebt. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Iemand369369 ,

 

wat goed dat je je vriendin wil helpen! Het is inderdaad een heftige situatie waar ze in zit. 

Als jouw vriendin, of jijzelf, hier een keer anoniem over wil praten, dan ben je welkom om eens met De Kindertelefoon te bellen of te chatten. We zijn elke dag bereikbaar tussen 11:00 en 21:00 uur.

 

Veel sterkte ermee en groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Reageer