Vraag

vriendin van mijn vader

  • 7 September 2019
  • 1 reactie
  • 102 Bekeken

Badge
Hi, ik ben 13 en mijn ouders zijn gescheiden toen ik 1 was in die jaren hebben ze alle 2 wel een paar nieuwe relaties gehad maar dat duurde nooit heel lang. Nu heeft mijn vader dus een nieuwe vriendin en de 2e keer dat haar zag kwam ze eigenlijk bij ons wonen (dit is nog steeds de 2e keer zeg maar dus). Dit is niet heel fijn en mijn zus vind dat ook niet, ze praat eigenlijk nooit tegen ons en als ze het wel doet is het gewoon heel ongemakkelijk. Ik zit dus nu na te denken om tijdelijk bij mijn moeder te wonen maar ik durf dat niet te zeggen en ben dan ook bang dat mijn vader heel boos word (hij had vroeger agressie problemen) ook ben ik bang dat ik zijn gevoelens kwets of dat het hem gewoon helemaal niks boeit. Dus wat denken jullie dat ik moet doen? Doei

1 reactie

Je kunt met een vertrouwenspersoon op school praten. Die kan een passende oplossing bedenken samen met jou en mogelijk helpen met de uitvoering. (Ouders contacteren voor een gesprek(met jou toestemming), jou begeleiden en andere dingen voor je doen zoals je 'beschermen' voor de mogelijke aggressie van je vader)

Reageer