Vriendin vader bemoeit zich met mijn leven

  • 7 November 2018
  • 3 reacties
  • 150 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,

ik heb een probleem. Daarom zit je hier denk ik ook op.

Maar goed ik zal bij het begin beginnen. Vandaag ben ik ziek naar huis gegaan en voelde ik me niet lekker ik had me vader geappt dat ik naar huis ging. Dat consument hij goed. De vriendin van me vader zou me ophalen vanaf me moeder is allemaal moeilijk enzo.....

toen kwam ik thuis en me moeder was toevallig vrij. En ik wilde bij haar zijn dus ik had me vader geappt Zovan ik blijf wel bij mama zeg maar Hoelaat je me ophaalt.

toen appte de vriendin van me vader dat het Eigelijk de week van me vader was enzo.... maar normaal ben ik ook de hele middag bij me moeder dus ik snapte het probleem niet.

dus haalt ze me nu om half 5 op. Ze is heel bemoeierig enzo. En als ik volgens haar wat verkeerd doe dan zegt ze dat tegen me vader en word me vader boos op mij kunnen Julie mij helpen hoe ik dit probleem moet oplossen

dankjewel alvast❤️

3 reacties

hey,
ik denk dat ze het over de week van je vader zei omdat je vader van je houd en je dus graag wilt zien op de momenten/weken dat hij dat "mag" als je me snapt.

als jij het heel irritant vind dat zij zulke dingen doet kan jij dit misschien bespreken met je vader en (mischien) de vriendin van hem dat jij het dus niet fijn vind en of er geen tussenweg is
Hoi @Ronald2001

dat is het probleem nog niet zo zeer want normaal ben ik ook gewoon elke middag bij me moeder want me vader moet gewoo werken. Dat wat toen trouwens ook

maar bedankt voor je reactie!
Hoi

De vriendin van je vader bemoeit zich met vanalles. Ik vermoed dat ze haar “rol” in jullie gezin nog aan het zoeken is, en ze daarom bemoeierig kan overkomen. Zoals Ronald2001 zei, kan het helpen om met je vader, en eventueel ook met zijn vriendin, te praten. Als ze weten dat er iets niet fijn is voor jou, kunnen ze bekijken wat aan de situatie veranderd kan worden.

Groetjes
Kenshin

Reageer