Vraag

vriendin eet niet

  • 6 April 2021
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Ik ben een jongen 15 jaar. Mijn vriendin is bang om bij mij te eten en ze vind het moeilijk om een band te leggen met mn ouders, dit vind ik lastig want ik ben totaal anders ik kan heel makkelijk eten bij iemand of een band leggen met die gene, maar zij dus niet. En daar zit ik mee want ik wil dat ze gewoon met mn ouders erbij makkelijk moet kunnen eten , iemand tips?


2 reacties

Reputatie 1
Badge

hoihoi,

 

Ik denk dat het het best is dat je haar eerst op haar gemak laat voelen. Ik eet ook niet snel bij iemand. Ik heb ook nog nooit gegeten bij mijn beste vriendin. Misschien kan je je vriendin wat vaker laten ontmoeten met je ouders zodat ze zelf een band creëert met jouw ouders. Je zou ook een paar keer bij haar kunnen eten zodat je toch bij elkaar eet en dan voelt zij zich meer op haar gemak. Misschien dat ze dan ook wel zelf bij jou gaat eten.

 

Groetjes,

HenkDePannenKoekenPlant

Reputatie 2
Badge +2

hoihoi,

 

Ik denk dat het het best is dat je haar eerst op haar gemak laat voelen. Ik eet ook niet snel bij iemand. Ik heb ook nog nooit gegeten bij mijn beste vriendin. Misschien kan je je vriendin wat vaker laten ontmoeten met je ouders zodat ze zelf een band creëert met jouw ouders. Je zou ook een paar keer bij haar kunnen eten zodat je toch bij elkaar eet en dan voelt zij zich meer op haar gemak. Misschien dat ze dan ook wel zelf bij jou gaat eten.

 

Groetjes,

HenkDePannenKoekenPlant

Ik eet altijd bij haar met haar ouders er bij enzo dus dat doe ik al en ik probeer mn vriendin veel met mn ouder te laten ontmoeten en ik denk dat je gelijk hebt dat het verzelf wel komt, thx

Reageer