Vraag

vrienden

  • 14 October 2020
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben een jongen, zit op de havo.

 

Ik had in groep 8 veel vrienden maar toen gingen we allemaal naar een andere school dus ik ging nieuwe vrienden maken dat ging goed en had in de mavo/havo 1 weer een vriendengroep

Ik ben naar havo2 gegaan maar zit om een rare reden niet meer bij me vrienden die ook naar de havo gingen in de klas en ik zit nu denk 1/2 maanden in deze klas en het lukt echt niet om me ergens bij aan te sluiten.

1.  Er zijn 2 jongens die samen vrienden zijn waarmee ik ruzie heb.

2. 1 iemand die zuch afzindert van de hele klas en waarmee het echt niet lukt om vrienden te worden.

3. 3 jongens die samen vrienden zijn maar het lukt echt niet om daarbij te komen omdat we teveel verschillen.

Er word gekeken of ik volgejd jaar kan worden overgeplaatst naar de klas met al mijn andere vrienden maar wat moet ik in de tussentijd doen?   Want ik ben iemand die graag mensen om zich heen heeft en niet van stilte houd.


2 reacties

Je kan in de pauzes denk ik gewoon bij je vrienden zitten alleen is  het in de lessen wel moeilijker. Maar probeer wel een beetje contact te maken met klasgenoten en je niet helemaal af te zonderen. Ik zou proberen gewoon een keer het gesprek aan gaan en dan kijken waar je komt. Niet geschoten is altijd mis, hoe vervelend het nu ook voor je is..

Succes,

Xx Simply Me

Reputatie 1
Badge +1

Hee,

Laat de jongens die zo verschillend zijn weten dat dat juist wel leuk is. Doe een beetje geintresseerd in hun dingen en laat hun kennis maken maar jou dingen. Je kan ook vrienden worden met meisjes toch? Veel meiden willen graag juist nieuwe mensen leren kennen. Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen.

<3

Reageer