Vriend zus

  • 1 February 2019
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey hoi
Mijn zus heeft zins kort een vriend ...
Eerst dacht ik oohhh super leukk !
maar de afgelopen tijd begon hij zich raar te gedragen ..
Nu heb ik al genoeg problemen
Dus jaa dat is zwaar kut
Hij ging opeens rare grapjes maken en
begon mij te slaan als grapje of zo ..
Het werden blauwe plekken ..
En toen heb ik het mijn andere zus verteld ..
die heeft het doorverteld aan mijn moeder en zo is het bij mijn andere zus terecht gekomen
die heeft dat dus aan haar vriend verteld ..
En nu doet hij heel erg afstandelijk
Wat moet ik doen xx

3 reacties

Hoi

De vriend van je zus deed heel je pijn. Jij hebt dat aan je zus verteld, en uiteindelijk is de vriend van je zus te weten gekomen dat je er wat van gezegd hebt.

Nemen je zussen en moeder het voor je op? Ik vind het dapper van je dat je je zus verteld hebt wat de vriend van je zus met je deed.

Heeft je zus haar vriend hierop aangesproken? Ik kan me voorstellen dat haar vriend niet blij was dat je iemand had verteld wat hij deed, maar hij was in fout. Lijkt haar vriend te begrijpen dat hij in fout was?

Groetjes
Kenshin
Hoi

De vriend van je zus deed heel je pijn. Jij hebt dat aan je zus verteld, en uiteindelijk is de vriend van je zus te weten gekomen dat je er wat van gezegd hebt.

Nemen je zussen en moeder het voor je op? Ik vind het dapper van je dat je je zus verteld hebt wat de vriend van je zus met je deed.

Heeft je zus haar vriend hierop aangesproken? Ik kan me voorstellen dat haar vriend niet blij was dat je iemand had verteld wat hij deed, maar hij was in fout. Lijkt haar vriend te begrijpen dat hij in fout was?

Groetjes
Kenshin

Mijn zus heeft inderdaad het tegen haar vriend verteld !
Alleen nu doet hij heel erg afstandelijk
Gedraagt haar vriend zich ook afstandelijk tegenover je zus?

Ik kan me voorstellen dat die afstandelijkheid niet fijn is, maar dat hij je pijn deed, was niet ok. Je hebt er goed aan gedaan om dit aan je zus te vertellen.

Groetjes
Kenshin

Reageer