Skip to main content

Dag beste lezers,

Mijn vriendje (ook 17) heeft gescheiden ouders en woont aan de andere kant van NL.

Vaak heeft hij ruzie met zijn ouders, en ik werd laatst huilend door hem opgebeld omdat hij echt doodsbang is om naar zijn vader te gaan, aangezien hij al een paar weken daar niet is geweest, is zijn vader daar erg boos over.

Nu wil ik hem de komende week(en) bij mij thuis hebben, maar daar zal ik dan weer ruzie met de ouders over krijgen, maar ik laat hem echt niet naar zijn vader gaan.

Dit lijkt mij zelf een dingetje voor Jeugdzorg/Kinderbescherming, wat denken jullie?

Ik denk dat ook dat dat een dingetje is voor de jeugdzorg 

Of voor de kinderbescherming 

Hey, je kunt in elk geval advies vragen aan de Kindertelefoon. Als je het met hun bespreekt krijg je goede tips. Liefs, Tover xxx

Hoi  Y_anoniem

Heel goed van je dat je dit vertelt! Jouw vriend zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Goede tips van Milan en Tover. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Ab W

Ik wens je in ieder geval heel veel succes

Reageer