Skip to main content
Vraag

Vreemd???

• July 21, 2026
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Forum|alt.badge.img+5

Hii allemaal,

Ik wil eigenlijk even iets delen met jullie.

De laatste tijd schuurt het thuis allemaal een beetje. Ik heb geen zin meer om thuis te zijn. Ik ben liever werken of op school. Nu is het vakantie en ben ik dus (helaas) meer thuis, omdat ik niet naar school hoef natuurlijk. Dit vind ik jammer. Ik vind het met mijn collega's op werk en vrienden en mensen op school gewoon veel leuker.

Is dit raar/vreemd? Gewoon een eerlijk antwoord van jullie. En wat kan ik er aan doen om het thuis weer naar mijn zin te hebben?

Groetjes!!!

1 reactie

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hoi ​@anoniempje6666 ,

Dat is niet raar of vreemd hoor, kan het me wel voorstellen dat je het dan niet fijn vind om thuis te zijn. Is er wel een mogelijkheid om misschien ( wat vaker) af te kunnen spreken met vrienden of misschien dat je wat vaker naar buiten gaat? Voor thuis zou je kunnen proberen om er niet te veel mee bezig te zijn/ wat meer je eigen gang gaan, maar snap ook als dat lastig is. Als je het wil en het voor jou fijn  zou je het ook kunnen aangeven wat je hier ook zegt, misschien lucht het juist op en kan het iets helpen. Ik hoop dat je hier iets aan hebt en nog een fijne vakantie hebt. 😊

Groetjes