Hai, hii
ik voel me op dit moment niet geweldig en heb wel wat positieve afleiding nodig dus probeer maar een positieve vragenlijst te maken
1/ ben je ooit bij een kerstshow geweest? Nee
2/ wat vind je het lekkerste eten bij sinterklaas? Hmm denk pepernoten
3/ welke kerstfilms heb je gezien? Home alone alle 3, polar express, scrooge, the Grinch en Rudolph
4/ heb je ooit zelf pepernoten gebakken ? was het lekker? Jawel, maar was niet lekker
5/ neppe of echte kerstboom? Echte
6/ favo kerstliedje? Last chrismas denk ik
7/ oliebollen of appelbeignets? heb je 1 of beide daarvan ooit zelf gemaakt en was het lekker? Oliebollen en ooit zelf gemaakt was wel lekker
8/ steek je vuurwerk af en wat dan? Nee hoor
Groetjes L. Liefs en stom dat je je niet zo fijn voelt, hopelijk voel je je snel wat beter
Hai,
ik voel me op dit moment niet geweldig en heb wel wat afleiding nodig dus probeer maar een positieve vragenlijst te maken
1/ ben je ooit bij een kerstshow geweest?
nope nog nooit lijkt me wel leuk!
2/ wat vind je het lekkerste eten bij sinterklaas?
ik denk wel gwn pepernoten
3/ welke kerstfilms heb je gezien?
best wel veel maar degene die ik nu nog onthouden heb zijn home alone 1 en 2 de grinch animated en rl scrooge meerdere versies eentje daar van is die van de muppit show the Christmas crongels ofzo en nig veel meer
4/ heb je ooit zelf pepernoten gebakken ? was het lekker?
ja dat heb ik ooit gedaan ze waren heel lekker
5/ neppe of echte kerstboom?
echte
6/ favo kerstliedje?
allemaal!!
7/ oliebollen of appelbeignets? heb je 1 of beide daarvan ooit zelf gemaakt en was het lekker?
oliebollen en ik heb ze heel vaak zelfgebakken heerlijk 🥰
8/ steek je vuurwerk af en wat dan?
Gene groot vuurwerk gewoon fonteinen
Groetjes L. Groetjes terug van love_urself 🥰
hoop dat je je snel beter zal voelen!
Hai, Heyy!
ik voel me op dit moment niet geweldig en heb wel wat afleiding nodig dus probeer maar een positieve vragenlijst te maken Ahh jammer dat je je niet fijn voelt! Gaat het wel wat beter met je nu? Ik ga de vragenlijst invullen :)
1/ ben je ooit bij een kerstshow geweest? Jaa zeker! Bij een stad in de buurt wordt altijd een leuke en mooie kerstshow georganiseerd dat is altijd heel mooi!
2/ wat vind je het lekkerste eten bij sinterklaas? Chocoladeletter met pepernoten
3/ welke kerstfilms heb je gezien? Oef veel te veel haha! The Grinche, Home Alone, Scrooge
4/ heb je ooit zelf pepernoten gebakken ? was het lekker? Heb ooit eens een poging gedaan met mijn zus, maar dat was geen succes
5/ neppe of echte kerstboom? Wij hebben een neppe omdat onze katten soms nogal wild willen doen in de kerstboom
6/ favo kerstliedje? Driving Home For Christmas
7/ oliebollen of appelbeignets? heb je 1 of beide daarvan ooit zelf gemaakt en was het lekker? Appelbeignets! Nooit zelf gemaakt
8/ steek je vuurwerk af en wat dan? Op sterretjes na steek ik niks af daar ben ik beetje bang voor
Groetjes L.
Liefs, ItsJustMe <3
Hey! Ik vul in en ik hoop dat je je wat beter gaat voelen !
1.ben je ooit bij een kerstshow geweest?
Nee wel bij kerstconcerten met bandjes en koren in de stad
Speculaas en chocolade. En qua warm eten fondue of gourmet. Gezellig.
Scrooge vind ik wel mooi en Muppets Christmas.
Nee dat zou wel een idee zijn! Ik vind ze wel lekker
Nepper thuis en een echte die op het plein staat bij ons met lampjes
6/ favo kerstliedje?
AC/DC mistress for Christmas en Slade Merry Christmas everybody
7/ oliebollen of appelbeignets? heb je 1 of beide daarvan ooit zelf gemaakt en was het lekker?
Mag allebei? 🥰 Oliebollen heb ik zeker gemaakt of in elk geval helpen maken thuis en bij scouting!
Bij ons doen we carbid bussen en zogenaamde carbid molens . Vaak met grote sier pijlen. Je mag als kind alleen onder begeleiding afsteken en nu ik 13 ben ook maar met toezicht. Het knalt enorm trouwens
Leuke vragen!! Liefs Tover xxx
1/ ben je ooit bij een kerstshow geweest? Nope
2/ wat vind je het lekkerste eten bij sinterklaas? Gevulde speculaas
3/ welke kerstfilms heb je gezien? Home Alone (alleen 1 en 2. De rest is niks), The Polar Express kijken we ook elk jaar. En Die Hard natuurlijk (Ja, dat is een kerstfilm). Rond de kerst kijken we ook vaak The Lord of the Rings. Zijn ook een beetje kerstfilms bij ons thuis
4/ heb je ooit zelf pepernoten gebakken ? was het lekker? Ja, en nee.
5/ neppe of echte kerstboom? Nep
6/ favo kerstliedje?
7/ oliebollen of appelbeignets? heb je 1 of beide daarvan ooit zelf gemaakt en was het lekker? Beide. Maar als ik moet kiezen, appelbeignets.
8/ steek je vuurwerk af en wat dan? Nope. Heb niets met vuurwerk.
Hai @ItsJustMe ,
net zat ik wel weer te trillen van de stress maar gaat nu wel weer wat beter.
liefs van mij
1/ ben je ooit bij een kerstshow geweest? Nee.
2/ wat vind je het lekkerste eten bij sinterklaas? Kruidnoten.
3/ welke kerstfilms heb je gezien? Vooral Home Alone, maar ook de Grinch en etc.
4/ heb je ooit zelf pepernoten gebakken ? was het lekker? Toen ik klein was. Het was volgens mij wel goed.
5/ neppe of echte kerstboom? Echte.
6/ favo kerstliedje? ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS - (maak maar af).
7/ oliebollen of appelbeignets? heb je 1 of beide daarvan ooit zelf gemaakt en was het lekker? Oliebollen. Mijn moeder maakt ze bijna elk jaar. Super!
8/ steek je vuurwerk af en wat dan? Nee.
Groetjes,
justGhast
Hai,
ik voel me op dit moment niet geweldig en heb wel wat afleiding nodig dus probeer maar een positieve vragenlijst te maken
1/ ben je ooit bij een kerstshow geweest? Ja
2/ wat vind je het lekkerste eten bij sinterklaas? Kruidnoten, ik heb ze in oktober al in huis gehaald..
3/ welke kerstfilms heb je gezien? Home Alone
4/ heb je ooit zelf pepernoten gebakken ? was het lekker? Ja en Ja
5/ neppe of echte kerstboom? Real, of course!
6/ favo kerstliedje? Heb ik niet, ik word al gek als ik All I Want For Christmas Is You hoor
7/ oliebollen of appelbeignets? heb je 1 of beide daarvan ooit zelf gemaakt en was het lekker? Ik heb appelbeignets vorig jaar zelf gemaakt. Ik heb 2 dagen geleden appelbeignets gehaald bij de oliebollenkraam. Mij maak je trouwens blij met beide.
8/ steek je vuurwerk af en wat dan? Ja, soms een keer een rotje.
Groetjes L.
Groetjes,
@Wolkje
Oh ja, ik heb The Grinch ook gezien. En The Nightmare Before Christmas. Maat is dat een kerstfilm of een Halloweenfilm?
Hai,
denk beide
Hoi hoi !
1.ben je ooit bij een kerstshow geweest?
Ja zeker, met veel muziek en schaats acts erbij. Was best spectaculair.
Winterkost zoals stamppotten. En foute dingen als zuurstok en marsepein etc. 🤭
Best veel al. Ik vond Home Alone wel leuk, Scrooge natuurlijk en Kroamschuddn in Maria parochie is een jaarlijks vast ding.
Ja was best lekker. En borstplaat en kerstmuffins.
Ik woon op een boerderij met een stukje bos en we versieren elk jaar wat sparren langs de rand. Binnen een heel oude maar mooie kunstboom.
6/ favo kerstliedje?
Queen - thank God it's Christmas e.v.a. ( @Tover01 goede smaak ook!)
Ja beide wel als in appelflappen. Zeker lekker!
Ja, plofbussen oftewel carbid, en sierpijlen. Verder niet want we hebben veel dieren. Dus dat knalwerk gebeurt op een centrale plek waar het verantwoord is.
Groetjes L. Groetjes terug en leuke lijst! Hopelijk voel je je al wat beter!!! Ik ken het gevoel dus veel sterkte!
Groetjes liefs Tartan X
@Wolkje er is genoeg leuke kerstmuziek hoor. Moet je niet Sky Radio aanzetten want door hoor je 10x per uur Mariah Carey
The Nightmare Before Christmas is een Halloween- en kerstfilm wat mij betreft.
@Tartan15 Die van Queen is ook erg goed idd