Hoihoi,
Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)
1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) vrij staand
2: Hoeveel kamer heeft je huis? Echt alle kamers wc en alles 28 kamers
3: Hoe groot is je keuken? Ongeveer 30 m2
4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 5
5: Heb je huisdieren? 2 honden
6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Ja eigen kamer
7: hoeveel badkamers? 3
8: Heb je een grote tuin? Ja hele grote ongeveer 1,5 voetbalveld
9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) 2 persoons bed, bureau, bank, grote kledingkast
10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) een echte zwembad, jacuzzi, trampoline een stuk speelweide, groot terras en kleinere terras
11: Heb je een verzorgde voortuin? Ja hele tuin wordt maandelijks onderhouden door bedrijf
12: Hoeveel treden heeft je trap? Ik ga ze niet tellen maar ongeveer 100
13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) niet echt nee
1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) half alleenstaand
2: Hoeveel kamer heeft je huis? 9 plus 2 wc’s enzo
3: Hoe groot is je keuken? 4 x 3 zoiets
4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 5
5: Heb je huisdieren? poes
6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? ja nu wel
7: hoeveel badkamers? 1
8: Heb je een grote tuin? 10 x 50 zoiets
9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) bed, kast, stoel, buro, nog een kast met lades erin, lamp, lichtjes.
10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) nee maar wel een tuinhuis-speel-party-mancave-rommelkot achteraan
11: Heb je een verzorgde voortuin? geen planten-voortuin, maar steentjes. en fietshok
12: Hoeveel treden heeft je trap? 15 ofzo en dan nog een trap naar de zolder
13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) rommel en lawaai
Hoihoi,
Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)
1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) In een rijtjeshuis.
2: Hoeveel kamer heeft je huis? Qua slaapkamers: 4, qua alles: 7 (gang niet meegeteld)
3: Hoe groot is je keuken? Dat weet ik niet precies uit mijn hoofd (wow goeie zin). maar niet heel groot, hij zit vast aan mn woonkamer eetkamer etc.
4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 5 (mezelf meegeteld)
5: Heb je huisdieren? ja! 2 konijnen.
6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? ja, gelukkig wel.
7: hoeveel badkamers? eentje.
8: Heb je een grote tuin? qua lengte is ie wel groot, maar hij is niet zo breed. Dus ik weet het niet zo goed.
9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) Oei, hij ziet er vooral klein uit, ik bedoel, hij is best wel groot, maar er staan gwn veel spullen in.
10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) Een picknickbank, een tuinbank?, glijban, boomhut, konijnen(eigenlijk kippen)hok en een trampoline.
11: Heb je een verzorgde voortuin? Ik vind van wel.
12: Hoeveel treden heeft je trap? Wow, even tellen hoor. van beneden naar 1e etage, ong 12, en naar de zolder, ook 12.
13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) Uh, ja. Maar zij (of is het hun?) ook van mij!