Skip to main content

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand)

2: Hoeveel kamer heeft je huis?

3: Hoe groot is je keuken?

4: Met hoeveel mensen woon je thuis?

5: Heb je huisdieren?

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem?

7: hoeveel badkamers?

8: Heb je een grote tuin?

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”)

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?)

11: Heb je een verzorgde voortuin?

12: Hoeveel treden heeft je trap?

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo)

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit (forumregel 6).

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk.

-flopflop13🔴⚪️🔴

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt)

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) vrij staand

2: Hoeveel kamer heeft je huis? Echt alle kamers wc  en alles 28 kamers

3: Hoe groot is je keuken? Ongeveer 30 m2

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 5

5: Heb je huisdieren? 2 honden

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Ja eigen kamer 

7: hoeveel badkamers? 

8: Heb je een grote tuin? Ja hele grote ongeveer 1,5 voetbalveld

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) 2 persoons bed, bureau, bank, grote kledingkast 

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) een echte zwembad, jacuzzi, trampoline een stuk speelweide, groot terras en kleinere terras

11: Heb je een verzorgde voortuin? Ja hele tuin wordt maandelijks onderhouden door bedrijf 

12: Hoeveel treden heeft je trap? Ik ga ze niet tellen maar ongeveer 100

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) niet echt nee

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) half alleenstaand

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 9 plus 2 wc’s enzo

3: Hoe groot is je keuken? 4 x 3 zoiets

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 5

5: Heb je huisdieren? poes

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? ja nu wel

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? 10 x 50 zoiets

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) bed, kast, stoel, buro, nog een kast met lades erin, lamp, lichtjes.

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) nee maar wel een tuinhuis-speel-party-mancave-rommelkot achteraan 

11: Heb je een verzorgde voortuin? geen planten-voortuin, maar steentjes. en fietshok

12: Hoeveel treden heeft je trap? 15 ofzo en dan nog een trap naar de zolder

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) rommel en lawaai    

Hoihoi, 

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) 2 onder 1 kap

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 17

3: Hoe groot is je keuken? Klein

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 4

5: Heb je huisdieren? Nee

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Ja

7: hoeveel badkamers? 1

8: Heb je een grote tuin? Valt wel mee

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) Netjes

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) Nee

11: Heb je een verzorgde voortuin? Ja

12: Hoeveel treden heeft je trap? 13

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) Nee

-flopflop13🔴⚪️🔴

Hoihoi, 

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) Boerderij.

2: Hoeveel kamer heeft je huis? circa. 10 kamers.

3: Hoe groot is je keuken? Middelmatig, of wilde je de exacte maten weten 😉

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 3 

5: Heb je huisdieren?  Ja, een kat. Ze ligt op dit moment op mijn bed te snurken 🙂

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem?  Yes

7: hoeveel badkamers?  Eentje 

8: Heb je een grote tuin?  Nou ja, maar dat kan ook niet anders als je op een boerderij woont. 

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”)  Een muur is lichtblauw geverfd, er staat een boekenkast met boeken, plantjes en herinneringen aan overleden familieleden en dieren, een eenpersoonsbed, een kast en een bureau. Ik ben erg chaotisch. 

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?)  Zo’n rek (ik weet niet meer hoe dat heet maar je kan er koprollen op doen) en een kapotte schommel. 

11: Heb je een verzorgde voortuin?  Meestal wel, maar de dassen zijn het afgelopen weekend weer bezig geweest met het gazon omploegen dus nu zitten er allemaal gaten in de tuin.

12: Hoeveel treden heeft je trap?  Net geteld, 16. 

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo)  Van mijn moeder niet, maar mijn vader is net zo chaotisch als ik.

-flopflop13🔴⚪️🔴

Hoihoi, 

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) In een rijtjeshuis.

2: Hoeveel kamer heeft je huis? Qua slaapkamers: 4, qua alles: 7 (gang niet meegeteld)

3: Hoe groot is je keuken? Dat weet ik niet precies uit mijn hoofd (wow goeie zin). maar niet heel groot, hij zit vast aan mn woonkamer eetkamer etc.

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 5 (mezelf meegeteld)

5: Heb je huisdieren? ja! 2 konijnen.

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? ja, gelukkig wel.

7: hoeveel badkamers? eentje.

8: Heb je een grote tuin? qua lengte is ie wel groot, maar hij is niet zo breed. Dus ik weet het niet zo goed.

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) Oei, hij ziet er vooral klein uit, ik bedoel, hij is best wel groot, maar er staan gwn veel spullen in.

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) Een picknickbank, een tuinbank?, glijban, boomhut, konijnen(eigenlijk kippen)hok en een trampoline.

11: Heb je een verzorgde voortuin? Ik vind van wel.

12: Hoeveel treden heeft je trap? Wow, even tellen hoor. van beneden naar 1e etage, ong 12, en naar de zolder, ook 12.

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) Uh, ja. Maar zij (of is het hun?) ook van mij!

Hoihoi, 

Ik verveel me dus dacht ik, he waarom geen vragenlijst maken, dus hier is ie (er zijn zoveel sex vragenlijsten dat ik er gek van wordt) BROOOO FRRRR MET DIE (...) 

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) Appartement

2: Hoeveel kamer heeft je huis? geen ideee

3: Hoe groot is je keuken? best klein

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? moeder: 2 vader: 3

5: Heb je huisdieren? nopee

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? yes

7: hoeveel badkamers? allebei 2

8: Heb je een grote tuin? geen

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) Netjess

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?)

11: Heb je een verzorgde voortuin? geen

12: Hoeveel treden heeft je trap? echt geen idee

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) Zeker

Hoihoi,  hii 

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand) 2 onder 1 kap 

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 9

3: Hoe groot is je keuken? Niet groot, niet klein 

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 2

5: Heb je huisdieren? Ja.. ❤️🐱

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? Yepp

8: Heb je een grote tuin? Nee 

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) rommelig 😉

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) Behalve bloemen verder niks 

11: Heb je een verzorgde voortuin? Jawel 

12: Hoeveel treden heeft je trap? 17

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) nee 

Dat was em, hopelijk vond je hem leuk. Ja hoor :)

-flopflop13🔴⚪️🔴

Hoihoi, 

1: In wat voor soort huis woon je ?(appartement, 2in1, alleenstaand)

rijtjeshuis

2: Hoeveel kamer heeft je huis? 7

3: Hoe groot is je keuken? best wel groot

4: Met hoeveel mensen woon je thuis? 4

5: Heb je huisdieren? nee

6: Heb je een eigen kamer? Zo nee, met wie deel je hem? ja

8: Heb je een grote tuin? niet echt

9: Hoe ziet jouw kamer eruit? (Niet antwoorden met “slordig”) heel erg kinderlijk

10: (Als je wel een tuin hebt) Heb je iets in je tuin staan? (Glijbaan, schommel?) nee

11: Heb je een verzorgde voortuin? ja

12: Hoeveel treden heeft je trap? iets van 13 volgensmij

13: Heb je ooit last van je familieleden? (in vorm van rommel enzo) nee niet echt

-flopflop13🔴⚪️🔴

Reageer