Skip to main content
Vraag

vraagje

• January 2, 2026
  • 6 reacties
  • 78 Bekeken

Ik ben annoniem
Forum|alt.badge.img

Mijn ouders weten niet dat ik op het forum zit en ik weet ook niet of ik ze dat ga vertellen weten jullie ouders dat jullie op het forum zitten?

6 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 3, 2026

Hoi,

Mijn ouders weten ook niet dat ik op het forum zit en daar ben ik blij mee, want het forum is de enige plek waar ik zonder te laten weten wie ik ben mijn verhalen kwijt kan.

Groetjes,

ghast

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 3, 2026

Hey, ik heb het er nooit over en mn moeder vraagt er niet naar. Ze heeft me zelf wel eens geadviseerd om naar deze site te kijken voor informatie en om te kijken wat andere kinderen zoal meemaken en voor oplossingen hebben. Dat is al een paar jaar geleden. Ik denk dat ze het wel vermoed maar mijn ruimte daarin respecteert. Ik vertel er niet actief over zeg maar.ย 

Liefs, Tover xxx

ย 

Ik ben annoniem
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 3, 2026

โ€‹@Tover01ย 
Bedankt voor je reactie๐Ÿ˜Š

Liefs mij

ย 

ย 

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 3, 2026

Nee mijn ouders weten dat ook niet.

Het is juist omdat je hier dingen kan zeggen of vragen die je thuis niet kan zeggen dat ik hier ben.ย ย 

maar het is soms moeilijk om wat te schrijven zodat je niet โ€œontdektโ€ word, daarom is het ook goed dat je topics kan laten deleten, ook als is de procedure nogal ingewikkeld (je moet een email sturen en verantwoorden waarom & zo)

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 4, 2026

Mijn ouders weten dat ook niet

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 4, 2026

Mijn ouders weten dat ook niet. Heb ik liever ook niet. Al heb ik wel family link, en ziet mijn vader als gemiddelde per maand 1,40 minuten op mn browser. ๐Ÿ˜ถ Mn zus weet het wel. Ik ben eens rustig gaan zitten en heb alles verteld en laten zien, mijn profielnaam en foto. Ze snapt niet wat ik er leuk aan vind maar ze vertelt het niemand iig. ๐Ÿ˜ฎโ€๐Ÿ’จ๐Ÿ˜ฎโ€๐Ÿ’จย 

ย 

Liefs Yusa ๐Ÿ˜˜