Vraag

Vraag over vader, wat moet ik doen?

  • 20 March 2023
  • 6 reacties
  • 210 Bekeken

Badge

Hoi

 

Mijn vader doet vaak dingen bij mij. En dat deed hij vandaag ook en nu bloed ik, maar het is niet ongesteldheid en het doet heel erg veel pijn. Als ik naar de wc ga doet het ook heel erg veel pijn. Wat moet ik doen?


6 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hi

Het is raar dat je vader dat doet. Praat erover met hem en met je moeder of iemand anders die je vertrouwt. Dit is namelijk echt niet goed. Ik hoop dat dat helpt.

Succes en xx anoniem

Reputatie 1
Badge

Waar is tim?

**door te rollen kom je ook vooruit**

 

Reputatie 7
Badge +9

Waar is tim?

**door te rollen kom je ook vooruit**

 

Ja inderdaad, EY @tim16  wat vind jij ervan? 

Hey @Maddy393939 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Wat goed dat je hier op het forum komt om hierover te praten. 

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Veel sterkte, Evie (de Kindertelefoon)

 

Reputatie 7
Badge +17

@benebird en @Klaasje923  was ff druk met andere dingen gisteren dus geen tijd gehad voor het forum

@Maddy393939 Wat je vader doet is niet normaal natuurlijk. Ik zou dit zsm aan iemand vertellen die je vertrouwd. Je moeder of iemand van school bijv. (leraar, mentor).

Je kan ook 24 uur per dag met Veilig Thuis bellen en chatten https://veiligthuis.nl/  0800-2000

Blijf er niet mee rondlopen! Heel veel sterkte

 

Wat vreselijk voor je! Super gek! Mijn tip voor jou is om er met iemand over te praten. Dat lucht op!

Xxx

Reageer