Volgende jaar Naar Japan... nep auders zijn iri.. help :(

  • 31 May 2019
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi hoi.
Ik ga volgend jaar naar Japan.. en mijn nep auders zijn zooo iri=iritant en weten NIKS!!!!
en ik mag hun niet en ze zijn lelijk voor mij omdat hun nooit IETS GOED KUNNEN DOEN etc.!!
En DAN WEET ik zeker krijg ik gezeur daar in Japan en Ik haat hun meer een meer op keren als dat gaat gebeuren, bij andere landen is dat precies hetzelfde gebeurt. 89% weet ik zeker dat het gaat gebeuren.

Ik WEET GEWOON NIET WAT IK AAN MOET MET HUN!!

Ik HAAAAAAAAAATTTT HUNNNNN!!
En ik Snap echt niks meer als ik gezeur heb ofzo of erger.

Ik weet overduidelijk bij dat enzo dat IK gelijk dan ge schuld ervan krijg!

En ik zeg het je alvast, ik ben echt geen makkelijk persoon om hen te negeren, en kan niks in mijn oren stoppen ofzo om hun helemaal NIKS te horen tegen me.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan grotendeels voorkomen ongeveer?

Ik zeg serieus dat ik LAST heb van hun.
Btw... mijn nep zus komt ook... en gaat ook mijn dagen verpesten en gaat zitten ermee bemoeienen enzo als ik een argument tegen mijn ne p auders, bal bla bla. En weer de schuld op mij natuuuurrrlijkkk door mij. Als mijn nep zus inderdaad gaat bemoeien en de held van de dag is ofzo in mijn woorden te zeggen dan.

Maar wat ik het enige wil is of iemand goede tips ofzo heeft in petto voor me heeft?
Ik ga in 2020 weg, ergens in de Lente ๐ŸŒธ๐ŸŒน๐ŸŒฑโ˜˜๐Ÿ€๐ŸŒผ๐Ÿฆ‹ofzo.

En kon geen goede sub vinden voor dit.

Als Emotionele problemen en gevoelens ofzo.
Negeer die Thuis en Familiie ofzo.
Dat past niet echt bij zo te zien.

Hopelijk vinden Julie het niet erg.

3 reacties

Dus je gaat volgend jaar naar Japan, maar je waardeert je "nep ouders" en "nep zus" niet.
Ik neem aan dat dat of stief of pleegfamilie is.
Het lijkt er dan ook op dat jouw band met hen het probleem is en niet deze nieuwe trip.
Immers is dit niet het eerste topic waarin je hierover geschreven hebt.

Hoewel ik het gevoel heb dat jouw beeld nogal vertekend is, denk ik dat je het hier echt met je ouders zult moeten hebben.
Geef aan wat jij wil en verwacht en dan kunnen jullie samen een compromis sluiten.
Natuurlijk moet jij je dan ook inzetten.
Wat inzetten?๐Ÿคจ
Vertekend? Wat bedoel met dat woord?
Maar het probleem is altijd dat hun proberen mij zo vaak in het nauw zetten en willen nooit het beter doen om het niet mij in het nauw te drijven Als een gek.

IK MOET WEL WEG VAN HUN VOORLOPIG effe.. MAAR KAN NIET WETEN HOE IN GODSNAAM!๐Ÿ˜Ÿ๐Ÿ˜ซ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฐ๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜ฆ

Reageer