Hoi allemaal,
Volgens mij mishandelt mijn moeder mij en mn zus. Waarom ik hier aan twijfel is omdat ze (2x) gescheiden is, en ze voor 2 kinderen moet zorgen, 4 paarden, 2 honden, een huis en ze heeft een hele drukke baan. Nou moet ik zeggen dat mijn zus en ik ook niet de makkelijkste kinderen waren (veel zuren enz) Maar vriendinnen zeggen dat als ze vakantie heeft of als ik en mijn zus bij onze vaders zijn, dan is ze een stuk rustiger en sinds ik dat weet probeer ik echt veel liever te zijn/worden.
Maar nu heel even waarom ik denk dat ze me mishandelt: Ik en mijn zus moeten (bijna) alle klusjes doen, denk aan stofzuigen, de was, schoonmaken, honden uitlaten, etc. Als ze boos is gooit ze ook dingen, ze heeft ook een x de tablet naar de tv gegooid, ze heeft mijn zus haar telefoon op de grond gegooid en erop gestaan terwijl haar vader de telefoon had betaald, ze heeft een x mijn telefoon in de prullebak gegooid. En het ergste vind ik nog ook: Ze mishandelt soms ook onze dieren Dat breekt altijd echt mijn hard als ik dat aan moet zien.
Ze heeft mij en mijn zus ook wel is op straat gezet, maar dan liepen we naar mijn beste vriendin, die woonde 5 minuten verderop, maar haar moeder zei op het gegeven moment dat dat niet meer mocht, omdat zij iedere x mijn moeder op haar dak kreeg, iksnap het wel dat ze dat dan liever niet heeft.
Ze kan ook zeker heel lief zijn! Alleen dat is niet zo vaak.
Vinden jullie dit mishandeling? Of niet?
kleine PS: ik heb allemaal sneeën in mijn arm staan (wel door mezelf, maar toch)