Vraag

vervelende thuissituatie

  • 28 June 2023
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Weet de weg
  • 20 reacties

Hoi, ik heb een erg vervelende thuis situatie. Ik ben een meisje van 14 en ben erg depresessief en wil er een einde aan maken. Ik ben ook al een keer weggelopen en ben 3x opgenomen geweest.

Ik krijg echt super erg stress van mijn gezin omdat ze weten wat er aan de hand is met me en zich erg zorgen maken. Ik kan hier gewoon niet meer zijn, wat moet ik doen?

En nee 113 chatten kan niet dat heb ik al gedaan en ze stuurden me door naar veilig thuis.

Toen ik veilig thuis chatte zei die iemand dat dat is voor mensen die mishandelt worden of met agressie te maken hebben en dat heb ik dus niet en ze geloofde ook niet dat 113 dat zei. Ik voelde me toen zo rot dat ik niet geloofd werd…

Wat moet ik nu doen? Ik weet het echt niet meer :(

Xx mij


5 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Hallo @hoi 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groet, Loes

de Kindertelefoon

Hey,

Sowieso geen einde eraan maken! Ik begrijp dat het niet fijn is als je ouder zich zorgen om je maken; maar dat is zo, omdat ze van je houden. Mijn ouders zijn ook onderhand de hele dag bezig met mij preken te geven over dat ik niet vrolijk ben, maar ik weet dat ze dat doen, omdat ze van me houden. 113 heb ik persoonlijk ook een hekel aan, ben daar doorgestuurd en kwam op een website die niet bestond. 

Maar maak er geen einde aan! Het is niet nodig, denk aan later, denk eraan dat het ooit beter zal zijn! Den eraan dat de forummers er voor je zijn!

Sterkte!

Reputatie 5
Badge +1

Geen einde maken!!! Je ouders maken zich wss gewoon zorgen omdat ze van je houden en ik weet hoe vervelend dat kan zijn maar onthoudt dat ze gewoon van je houden. Als je een einde maakt is alles voorbij en kun je niet meer verder. Ook zouden je ouders en andere familie heel verdrietig zijn het is het niet waard blijf doorzetten je kunt het! Onthoud dat wat er ook gebeurt, er komt een dag dat je weer gelukkig bent en het is zonde om de rest van je leven weg te gooien 

Badge

probeer 113 te bellen en doorvechten geloof me had het zelfde je komt er wel door heel love naar jouw <3

@Miloutje93 

Ze zegt dat ze niet zulke goeie ervaringen had met 113, waarom raad je dan 113 aan? Geen verwijt, gewoon effe een vraag...

Reageer