Skip to main content

Hey allemaal! Idk hoe ik moet beginnen😅 ik ga het proberen kort te houden, als ik jullie alles vertel dan kan ik nog beter een boek uitbrengen.. 

Ik heb sinds een aantal weken erg veel problemen thuis , mijn moeder zorgt voornamelijk voor deze problemen. De problemen gaan voornamelijk over dat zij haar vriend voor mij kiest. Ik zit al een tijd niet lekker in mn vel (door een aanranding die ik heb meegemaakt) en ze is er gewoon nooit voor me. 

Ik probeer zovaak met haar te praten, maar ze luistert niet en als ik dat aangeef dan word ze boos. Ik voel me hierdoor machteloos, je moeder is er toch juist voor om mee te kunnen praten?!

Ik praat gelukkig met iemand van ggz jeugd , zij is heel aardig , en begrijpt mij met alles. 

Ik sta nu op een wachtlijst voor een psycholoog die zij mij heeft aangeraden, al mijn vorige psychologen waren geen goede optie voor mij. 

Mijn moeder luistert naar niemand, haar wil is wet.

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet/kan doen, want zelfs als ik in de woonkamer wil komen zitten mag dat niet want dan hebben zij en dr vriend geen moment voor hun alleen.

Mn nieuwe opleiding begint bijna en ik wil gewoon niet dat mijn toekomst naar de .... gaat door haar, maar een oplossing vinden gaat niet want ze luistert nooit.

Idk waarom ik dit plaatst misschien gewoon om mn verhaal ff kwijt te kunnen ofzo , mocht je tips hebben of iets let me know 😊

Wat vervelend! Misschien een rare vraag... Maar waar is jouw biologische vader dan? En kan je niet tegen je moeder zeggen wat je vind van haar gedrag? Of luisterd ze helemaal niet naar je? 

Wat vervelend! Misschien een rare vraag... Maar waar is jouw biologische vader dan? En kan je niet tegen je moeder zeggen wat je vind van haar gedrag? Of luisterd ze helemaal niet naar je? 

Met mijn biologische vader heb ik altijd weinig contact gehad. 

Ja ik heb dat vaak geprobeert, maar dan krijgen we meestal ruzie.. 

Hoii, ik heb dus zegmaar t zelfde alleen die vriend van haar was dus de buurman,,,,, 

Voor mijn ouders uitelkaar gingen was er ook al veel bullshit gaande. Dus daar had ik nog moeite mee, ene na de andere situatie heel heftig blablabla aldus iedereen dacht dat ik mn ma misgunde. Hij kreeg op een gegeven moment wat last van losse handjes om t zo maar ff te zeggen. Maarja iedereen dacht dat ik een misgunner was dus werd mooi niet geloofd. Nou hij ging steeds verder tot t moment dat hij helemaal los ging tegen me om helemaal niks. Mijn moeder zat er naast en sprak hem niet eens toe… nou na heel veel andere situaties waar ik in gegooid ben en mijn mening zwaar afgekeurd werd kochten ze een apart huis, ik had hoop want ik dacht krijg ik na 6 jaar eindelijk Mn moeder terug maar nee die loser zit er nog steeds elke avond.  Nou nu is ze op t punt dat is niemand ben voor haar, ze slaapt in zijn huis en laat mij heel de week dag en nacht alleen zitten. Word tegen ons kinderen gezegd miss moet je maar met een geleerd persoon praten. Nee mama jij bent hier de gene die dat nodig heeft.

OH dat is niet fijn.... Hoe is het nu met ggz? Lukt het allemaal een beetje? 

OH dat is niet fijn.... Hoe is het nu met ggz? Lukt het allemaal een beetje? 

Alles gaat een stuk beter 🙂 dankjewel 

Hey allemaal! Idk hoe ik moet beginnen😅 ik ga het proberen kort te houden, als ik jullie alles vertel dan kan ik nog beter een boek uitbrengen.. 

Ik heb sinds een aantal weken erg veel problemen thuis , mijn moeder zorgt voornamelijk voor deze problemen. De problemen gaan voornamelijk over dat zij haar vriend voor mij kiest. Ik zit al een tijd niet lekker in mn vel (door een aanranding die ik heb meegemaakt) en ze is er gewoon nooit voor me. 

Ik probeer zovaak met haar te praten, maar ze luistert niet en als ik dat aangeef dan word ze boos. Ik voel me hierdoor machteloos, je moeder is er toch juist voor om mee te kunnen praten?!

Ik praat gelukkig met iemand van ggz jeugd , zij is heel aardig , en begrijpt mij met alles. 

Ik sta nu op een wachtlijst voor een psycholoog die zij mij heeft aangeraden, al mijn vorige psychologen waren geen goede optie voor mij. 

Mijn moeder luistert naar niemand, haar wil is wet.

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet/kan doen, want zelfs als ik in de woonkamer wil komen zitten mag dat niet want dan hebben zij en dr vriend geen moment voor hun alleen.

Mn nieuwe opleiding begint bijna en ik wil gewoon niet dat mijn toekomst naar de .... gaat door haar, maar een oplossing vinden gaat niet want ze luistert nooit.

Idk waarom ik dit plaatst misschien gewoon om mn verhaal ff kwijt te kunnen ofzo , mocht je tips hebben of iets let me know 😊

Hé wat vervelend ik begrijp het je moet gewoon lekker jezelf zijn en misschien is een keer niet luisteren dat werkt bij mij wel is dus veel succes thuis ik wens je alle geluk

groetjes

DrQx208

Reageer