Hey allemaal! Idk hoe ik moet beginnen ik ga het proberen kort te houden, als ik jullie alles vertel dan kan ik nog beter een boek uitbrengen..
Ik heb sinds een aantal weken erg veel problemen thuis , mijn moeder zorgt voornamelijk voor deze problemen. De problemen gaan voornamelijk over dat zij haar vriend voor mij kiest. Ik zit al een tijd niet lekker in mn vel (door een aanranding die ik heb meegemaakt) en ze is er gewoon nooit voor me.
Ik probeer zovaak met haar te praten, maar ze luistert niet en als ik dat aangeef dan word ze boos. Ik voel me hierdoor machteloos, je moeder is er toch juist voor om mee te kunnen praten?!
Ik praat gelukkig met iemand van ggz jeugd , zij is heel aardig , en begrijpt mij met alles.
Ik sta nu op een wachtlijst voor een psycholoog die zij mij heeft aangeraden, al mijn vorige psychologen waren geen goede optie voor mij.
Mijn moeder luistert naar niemand, haar wil is wet.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet/kan doen, want zelfs als ik in de woonkamer wil komen zitten mag dat niet want dan hebben zij en dr vriend geen moment voor hun alleen.
Mn nieuwe opleiding begint bijna en ik wil gewoon niet dat mijn toekomst naar de .... gaat door haar, maar een oplossing vinden gaat niet want ze luistert nooit.
Idk waarom ik dit plaatst misschien gewoon om mn verhaal ff kwijt te kunnen ofzo , mocht je tips hebben of iets let me know