vervelend thuis

  • 10 May 2021
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Badge

Hoii,

Bij mij thuis zijn er vaak ruzies en straf enz, we zijn christelijk... (niet dat iets uitmaakt maar toch). Heel vaak vond ik het irritant hoe mijn pleegzusje doet of mijn oudere zus. Ze irriteren mij en op mijn beurt irriteer ik hun ook wel ja... Maar het probleem is dat ik snel boss word en ga schreeuwen. Waardoor er niet op de andere mensen wordt gelet wat zij doen enz, dan wordt ik snel naar boven gestuurd en krijg ik de straf, waardoor ik dan denk dat mijn ouders mij niet hoeven, ze doen soms zo irritant en vervelend dat ik dan weer boos tegen hun uitval mn ouders begrijpen mij gewoon niet😖, verder heb ik ook een rotte periode ervaren in coronaire en nu op school is echt niks verbeterd, maar als ik daar dan iets over wil vertellen tegen mn ouders luisteren ze nooit en ze vragen ook niks aan mij hoe het met me gaat (soms ben ik best een dramaqueen idd maar je kan toch ff luisteren naar je kind of is dat teveel gevraagd?) En als ze dan een keer luisteren, zeggen ze vaak dat ik zeur…

Kortom gezeik🙃

Kan iemand mij miss helpen hoe ik het kan oplossen? Ik ben 12

Groetjes Anonieme Bloem🌸

(Goed verhaal, lekker kort🤣)


1 reactie

Badge

wat vervelend zeg!

ik denk dat het goed is als je jezelf rustig probeert te houden zodat niet alles te veel word en je boos word. ik heb laatst de tip gekregen dat je moet gaan liggen met je handen op je buik en je dan moet concentreren op je ademhaling. voor mij werkt dit goed en krijg ik mezelf rustig, misschien helpt dit ook voor jou? verder kan je altijd met iemand praten en het erover hebben, dat zou vast opluchten.

Reageer