Skip to main content
Vraag

vertellen tegen me moeder dat ik een speen gebruik

• June 20, 2026
  • 2 reacties
  • 16 Bekeken

LEGOMASTER2
Forum|alt.badge.img

hoi ik wil graag tegen me MOEDER vertellen dat ik een speen gebruik aleen hoe hebben jullie dat gedaan (als jullie het zijden of gepakt waren) want ik denk dat me moeder het weet maar ook weer niet

ik wil best tips en of triks die ik kan gebruiken

(wil het maandag middag vertellen)

2 reacties

Seashell
Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • June 24, 2026

Ik heb het niet uit eigen beweging verteld... mama had hem gevonden omdat ik hem in bed had laten liggen en mama vind hem tijdens het opschudden van mijn bed. Later die dag wilde ze mij erover spreken ik was erg bang dat ze boos zou zijn maar ze reageerde er erg goed op. Als ik het fijn vind mag ik het gewoon doen maar niet constant. Ik doe het nu meestal eventjes voor het slapen gaan of tijdens bijvoorbeeld huiswerk maken. 

Door de reactie van mama had ik het eigenlijk veel erder willen zeggen.

Misschien dat je met je moeder een gesprek begint dat je ergens mee zit en om er mee om te gaan graag een speentje gebruikt. 

Suc6!

Seashell 😘

LEGOMASTER2
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 25, 2026

ik had het maandag verteld via een appje ik vond het mega spanend naturlijk maar ik had het gedaan nou uiteindlijk kwam me moeder naar boven en me kamer in ze wou me raam dicht doen wegens die hitte en ze zij klopt het dat je een speen gebruikt ik stond het me voet mega te trillen en ik schoot in de stres en schaam modus. laat ik het zo huiden me moeder wou er over praaten natuurlijk ze vond het prima als ik hem bleef gebruiken😄 maar ik moest wel een oplosing vinden wegens mijn beugel😕 ik had gwn gezecht dat ik het doe om even te ontspannen zij maakte er stres van laat ik het zo zeggen ik mag hem lekker gebruiken.me moeder bleef chill en luister de en stelde vragen.

nou ik vroeg een avond later mam mag ik deze ( etos.nl/producten/bibs-baby-speendoosje-vanilla%C2%A0-120907483.html ) me moeder zij nee veelte duur maar ik wil hem wel hoe kan ik dat doen het licht namelijk niet in allen etosen in NL 

🙃