Vraag

Verschillende ouders

  • 5 November 2021
  • 0 reacties
  • 51 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hoi . Vanavond mag ik na wat aandringen van mijn ouders naar een fuifje van het jeugdhuis hier in het dorp . Mijn vriendin/bff E. (zie vorige posts) kan helaas niet mee maar er komen wel andere mensen van mijn klas en school , ook ouderen .Papa gaat me straks brengen en later weer afhalen . De gebruikelijke discussie met mijn moeder over mijn kledij heb ik al gehad ( ik had zwart truitje , zwart rokje , zwarte panty en enkellaarsjes klaargelegd en dat vond ze alweer "te uitdagend" (maar ik mag uiteindelijk toch)) . Vreemder was dat mijn vader even later ook mijn kamer binnenkwam (die laat me gewoonlijk gewoon doen) . Ik ben ook jong geweest begon hij , en ik weet wat er op zo'n feestjes soms gebeurt . Dat je rookt hebben we aanvaard maar ik wil je nog even herinneren dat één van de voorwaardes was dat je geen alcohol drinkt en zeker nooit drugs probeert , dus ook niet op dat feestje straks he . Ik weet ook dat er op dat feestje mensen zullen zijn die je niet kent , en daar kan ook iets mee gebeuren , nogmaals ik ben ook jong geweest . En daarop nam jij twee condooms uit zijn zak . Ik hoop dat je geen domme dingen doet dochter , maar gebruik dit als het toch zou gebeuren . Ik stond perplex maar was toch weer héél blij om zo'n papa te hebben die meeging met de tijd , helemaal het omgekeerde van mama . Die condooms zal ik trouwens echt niet nodig hebben vanavond , dat mijn vader die gaf bewijst trouwens dat mijn ouders blijkbaar nog altijd niet vermoeden dat mijn bff E. al een tijdje méér dan een bff is en dat wij wél al samen  dingen in bed gedaan hebben , haha .
Wat ik wel zou willen weten is of jullie ouders ook zo verschillend zijn ? Dat de ene je als een kleuter behandelt en dat de ander meegaat met de tijd en waarmee je een normaal gesprek kan hebben ?


0 reacties

Geen reactie

Reageer